فرماندار کوهدشت مطرح کرد؛

ضرورت انتقال اهالی ۱۰ روستای رودبار کوهدشت به نقاط امن

فرماندار کوهدشت با اشاره به انتقال اهالی ۱۰ روستای بخش رودبار این شهرستان به نقاط امن، گفت: با ورود سامانه بارش پیش رو امکان بروز سیل در رودبار وجود دارد بنابراین باید اهالی آ. تخلیه شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدرضا آزادبخت  با اشاره به اینکه شدت بارندگی‌ها به زیرساخت‌های شهرستان آسیب جدی وارد کرد، افزود: سیلاب سبب آبگرفتگی منازل و واحد‌های تجاری شد، اما با تلاش نیرو‌های کمکی و مردمی آب همه منازل تخلیه شد.

وی اظهار کرد: امروز برآورد خسارت را در بخش‌های مختلف انجام و به استان اعلام می‌کنیم.

فرماندار کوهدشت گفت: با وقوع سیلاب آب ۹۹ روستا قطع که درحال حاضر ۲۹ روستا باقی مانده و از این تعداد ۱۴ متعلق به بخش طرحان است.

آزاد بخت درمورد راه دسترسی روستایی در کوهدشت نیز بیان کرد: کلیه مناطق گردنه پای استان و بخش طرحان مشکل تردد داریم.

وی تاکید کرد: مشکل اساسی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم ورود سامانه بارشی روز شنبه و یکشنبه آینده است که ده روستای بخش رودبار در محاصره سیلاب قرار دارند و برای جابجایی به کمک هلال احمر نیاز داریم.

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه مواد خوراکی از طریق قایق‌های ایلام به اهالی روستا رساندیم، تصریح کرد: امیدواریم این موضوع حداقل تا فردا تعیین تکلیف شود.

آزادبخت با اشاره به انتقال اهالی ۱۰ روستای بخش رودبار با جمعیت بالغ بر ۱۲۵۰ نفر به نقاط امن گفت: تا فردا غروب اهالی روستا‌ها یا باید به بالادست انتقال پیدا کنند یا اینکه در بخش کونانی در اماکن عمومی اسکان داده شوند.

وی، اما از انتقال امکانات به کوهدشت گلایه کرد و افزود: با وجود عمق فاجعه در کوهدشت، اما امکانات کمتری به کوهدشت وارد شده است.

انتهای پیام/د

ضرورت انتقال اهالی ۱۰ روستای «رودبار» کوهدشت به نقاط امن

برچسب ها: سیل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.