فرماندار دوره چگنی اعلام کرد؛

۱۰۹ روستای چگنی آب ندارند

فرماندار دوره چگنی گفت: در حال حاضر آب آشامیدنی ۱۰۹ روستای این شهرستان همچنان قطع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  قدرت‌الله ترابی‌نژاد با اشاره به اینکه آب آشامیدنی ۱۰۹ روستای شهرستان چگنی قطع است، اظهار کرد: همچنین برق ۳۰ روستای بخش شاهیوند قطع بوده و برای رفع این مشکل نیازمند انتقال خطوط برق از طریق رودخانه کشکان هستیم.

وی عنوان کرد: برای برقراری شبکه برق نیازمند یک فروند بالگرد هستیم، تا بتوانیم خطوط برق را از روی رودخانه کشکان انتقال دهیم، اما این درخواست ما تاکنون عملیاتی نشده است.

فرماندار دوره چگنی بیان کرد: گاز اکثر روستا‌های این شهرستان ظرف دو روز گذشته وصل شده، البته همچنان برخی روستا‌ها با قطعی گاز مواجه‌اند، اما پیگیری‌ها برای برقراری گاز آن‌ها همچنان ادامه دارد.

ترابی‌نژاد از بازگشایی راه ارتباطی به عنوان مهمترین مشکل و البته نیاز شهرستان چگنی یاد و تاکید کرد: به دنبال ایجاد راه ارتباطی بخش شاهیوند هستیم، اما به دلیل ریزشی که دارد پایدار نیست.

وی با اشاره به اینکه راه ارتباطی حدود ۳۰ روستای شهرستان چگنی همچنان قطع است، گفت: خواسته ما از ادارات‌کل راهداری و راه و شهرسازی بازگشایی محور‌های ارتباطی و مواصلاتی است، تا کار امدادرسانی با سرعت و شتاب بیشتری انجام شود.

فرماندار دوره چگنی در خصوص برآورد خسارات ناشی از سیلاب عنوان کرد: با توجه به اینکه گستردگی دامنه خسارات از یک سو و امدادرسانی‌ها از سوی دیگر، تاکنون فرصتی برای برآورد خسارت‌ها نیافته‌ایم.

انتهای پیام/د

همچنان نیازمند یک فروند بالگرد هستیم

برچسب ها: وزارت نیرو ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.