سردار اشتری بعد از بازدید مناطق سیل‌زده:

مسئولان در خدمت رسانی سریع‌تر عمل کنند/در حوزه امنیت مشکلی نداریم

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: خوشبختانه در زمینه نظم و امنیت مشکلی نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور بعدازظهر امروز پس از بازدید از شهر‌های سیل زده لرستان گفت: ما از صبح از شهر‌های معمولان و پلدختر بازدید داشتیم و در پلدختر در چند منطقه از نزدیک با مردم دیدار کردیم.

وی با بیان اینکه آسیب زیادی به مردم عزیز ما رسیده است و باید کمک‌ها سریع‌تر و کامل‌تر به دست مردم برسد تصریح کرد: در حوزه امنیتی و نظم شهر پلدختر مشکل خاصی نداشتیم و در خدمت مردم به صورت شبانه روز هستیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه هزار نفر از نیرو‌های کمکی از روز گذشته وارد شهر پلدختر شده و استقرار پیدا کردند، ادامه داد: در زمینه نظم و امنیت مشکلی نداریم و در حوزه امداد رسانی هم کمک کار دستگاه‌های امدادرسان هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای هماهنگی بین نیروی انتظامی جلسه‌ای با حضور استاندار، فرماندار و مسئولان هلال احمر داشتیم، یادآور شد: مشکل مقداری برای توزیع مواد غذایی بود که رفع شد و امیدواریم هر چه سریع‌تر به دست مردم برسد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با یادآوری اینکه مردم و مسئولان باید در خدمت رسانی به مردم سریع‌تر عمل کنند، ابراز امیدواری کرد که ظرف یکی دو روز آینده وضعیت طبیعی‌تر شود.

اولویت اصلی، تامین هرچه سریع تر مایحتاج اولیه مردم است

سردار اشتری ادامه داد: از نظر زیر ساخت و جبران خسارات زمان می‌برد، ولی اسکان موقت و امداد و نجات انجام می‌شود و امیدواریم مشکلات هر چه زودتر حل شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی هم تا پایان کار و هر موقع لازم باشد در خدمت مردم است، گفت: انتظار می‌رود هرچه زودتر مایحتاج اولیه تأمین شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه بنده در چند محل در پلدختر با مردم صحبت کردم و منازل را دیدم و اطمینان دادم با نظم و امنیت بیشتر خدمات رسانی انجام شود، یادآور شد: مردم پای کار بودند و با کمترین امکانات کار را انجام می‌دهند، اگر مسئولان سرعت عمل را بیشتر کنند نتیجه بهتری می‌گیریم.

ناجا محدودیتی برای اعزام نیرو به مناطق سیل زده ندارد

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا هیچ محدودیتی در اعزام نیرو برای امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده ندارد گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای امدادرسانی به هموطنان در مناطق سیل‌زده استفاده شود چرا که مردم در اولویت اول نیروی انتظامی هستند.

 سردار حسین اشتری در دیدار با مردم ،با تاکید براینکه به هیچ عنوان موارد اعلام شده مبنی بر ناامنی قابل قبول نیست گفت: نیروی انتظامی هیچ محدودیتی در اعزام نیرو برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده ندارد.

وی بیان کرد: نیرو‌های پلیس اعم از یگان‌های ویژه، راهور و انتظامی باید با یک مشخصه خاص برای همه مردم قابل رویت باشند تا شهروندان با دیدن آن احساس امنیت کنند.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه با عوامل مخل نظم و امنیت قاطعانه برخورد می‌شود، عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای امدادرسانی به هموطنان در مناطق سیل‌زده استفاده شود چرا که مردم در اولویت اول نیروی انتظامی هستند.

اشتری با بیان اینکه به امید خداوند تمامی مشکلات برطرف می‌شود گفت: باید وقوع این حادثه طبیعی را به عنوان یک آزمایش الهی قلمداد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی، رضایتمندی مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی برای ناجا اعلام کرد و گفت: ما تا آخرین لحضه در کنار مردم هستیم.

مردم شهرستان پلدختر در دیدار با سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پلیس، خواستار انتقال خواسته‌های آنان به گوش مسئولان کشوری شدند.

 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار