۵ ماه حقوق معوق کارگران شهرداری بروجرد پرداخت شد

شهردار بروجرد از پرداخت ۵ ماه حقوق معوق کارگران شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رحیم جافری، شهردار بروجرد، در دیدار با علاءالدین بروجردی نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در فعالیت‎های ۴۰ روزه شهرداری از بدو ورود بازنشسته کردن ۱۲۰ نفر از کارکنان، پرداخت ۵ ماه حقوق معوق و عیدی کارکنان، افتتاح خط تله سیژ تپه شهدا (چغا) و فعالیت‎های نوروزی از جمله فعالیت‎های شهرداری است.

جافری تصریح کرد: شهرداری بروجرد در نظر دارد تا به منظور جلوگیری از انجام کار‌های سلیقه‎ای با استفاده از نظر مشاور نسبت به اصلاح کانال‎ها و آبرو‌های سطح شهر اقدام کند.

وی افزود: ساماندهی و استفاده بهینه از نیرو‌های شهرداری از دیگر اقداماتی است که شهرداری در دستور کار خود قرار داده، به‎طوری‌که تاکنون حدود نیمی از آن نیز به انجام رسیده است.

شهردار بروجرد اضافه کرد: شهرداری بروجرد قصد ندارد تا با فروش املاک و مستغلات، دیون و مطالبات خود را پرداخت کند.

جافری بیان کرد: این شهرداری در نظر دارد تا در آینده‎ای نزدیک ساختمانی جدید را در یکی از مبادی ورودی شهر احداث و در ادامه با جذب سرمایه گذار اقدام به مشارکت با بخش خصوصی درخصوص ساخت زمین کنونی شهرداری مرکزی کند.

علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس نیز گفت: خوشبختانه شهرداری بروجرد توانست تا بخش عمده‎ای از دیون و مطالبات کارکنان شهرداری را پرداخت کند.

وی از تلاش‎ها و فعالیت‎های شبانه‎روزی شهرداری برای مهار آبگرفتگی‎ها و سیلاب‎های شهری تقدیر کرد و قول مساعدت جهت حمایت از مجموعه شهرداری برای برون رفت از مشکلات را داد.

انتهای پیام/ ر

پرداخت ۵ ماه حقوق معوق کارگران شهرداری بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.