۷۵درصد از ظرفیت کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق به بهره برداری رسید

مدیر بهره برداری نورد میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق گفت: این کارخانه در سال جاری ماهانه ۴۵هزار تن فولاد تولید می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد حیدری مدیر بهره برداری نورد میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در نخستین جلسه هماهنگی این واحد ضمن تبریک سال نو و تشکر از تلاش کارکنان در یک سال گذشته، از تولید ۷۵ درصد از ظرفیت کارخانه در سومین سال راه اندازی آن خبر داد و گفت: باتوجه به اهداف سال قبل و وجود مشکلاتی از جمله توقفات، تعطیلات و غیره وضعیت خوبی در تولید داشته ایم و رکورد‌های قابل توجهی نسبت به سال ۹۶ کسب شده است.

وی بالاترین ظرفیت تولید را مربوط به آذرماه سال گذشته دانست و آن را بالغ بر ۴۴ هزارتن اعلام کرد و افزود: این مجموعه از نظر تجهیزات و نیروی منابع انسانی کاملا توانمند است بوده و امیدواریم در سال جدید با رفع نواقص و مشکلات و همت و تلاش مضاعف، افزایش چشمگیری در تولید داشته باشیم.

مدیر بهره برداری نورد میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در تشریح شعار داخلی مجتمع با عنوان مشارکت پذیری، افزایش بهره وری، تولید اقتصادی گفت: کارکنان خود را مالک کارخانه بدانند و برای حفظ نظم، افزایش بهره وری، افزایش تولید، کاهش ضایعات و صرفه جویی در مصارف انرژی و ،استفاده بهینه از،قطعات یدکی و لوازم مصرفی مشارکت داشته باشند.

حیدری افرود: هماهنگی و تعامل بین کارکنان و واحد‌های مختلف لازمه‌ی فعال بودن چرخ تولید است.

وی اساس بهره وری را تمرکز روی نیروی انسانی ذکر کرد و گفت: بها دادن به کارکنان و نظرات آن‌ها و داشتن شرایط سعی و خطا، باعث ایجاد انگیزه، تفکر، خلاقیت و تلاش بیشتر و افزایش بهره وری در آن‌ها می‌شود.

مدیر بهره برداری نورد میلگرد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق تولید اقتصادی را یکی دیگر از اهداف سال جدید در مجتمع عنوان و بیان کرد: برای رسیدن به این مهم باید افزایش ظرفیت با کمترین ضایعات، کنترل مصارف انرژی و مصارف قطعات مصرفی در تولید همراه باشد.

حیدری ادامه داد: در راستای تولید اقتصادی، از طرح‌ها و پیشنهاد‌های تمامی کارکنان در زمینه کاهش مصارف انرژی (برق و گاز) که از الگوی مصرف کمتر باشد استقبال می‌کنیم و پیشنهاد دهندگان و مجریان طرح کاهش مصارف برق و گاز در سود حاصله از این صرفه جویی شریک خواهند بود.

وی برنامه تولید ماهانه در سال ۹۸ را ۴۵ هزار تن عنوان کرد و گفت: امیدواریم برای رسیدن به اهداف و شعار سال جدید با همت و تلاش کارکنان تمام واحدها، تولید در این کارخانه پیوسته برقرار باشد و گام‌های مؤثری در صنعت فولاد کشور برداشه شود.

مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق هم اکنون تولید کننده انواع میلگرد‌های ساده و آجدار در سایز‌های مختلف به صورت شاخه است.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از ۷۵درصد از ظرفیت کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق 

برچسب ها: معدن ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.