نقوی حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح دوفوریتی برای تقویت جایگاه سپاه در مقابل آمریکا به هیئت رئیسه مجلس ارائه می‌شود

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: طرحی دوفوریتی برای تقویت جایگاه سپاه در مقابل آمریکایی‌ها با دو فوریت به هیئت رئیسه تقدیم می‌شود.

طرح دوفوریتی برای تقویت جایگاه سپاه در مقابل آمریکا به هیئت رئیسه مجلس ارائه می‌شودسیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی،گفت: با توجه به اقدام خصمانه آمریکا نسبت به نهاد مقدس سپاه پاسداران که یک نهاد برخواسته از متن مردم است و محبوب و مقبول ملت ایران است، امروز فراکسیون نمایندگان ولایی نشستی را برگزار کرد.

وی افزود: در نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس پیرامون تهیه طرح دو فوریتی مباحثی مطرح شد و نهایتا طرحی برای تقویت جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل آمریکایی‌ها با دو فوریت به هیات رئیسه تقدیم می‌شود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: این طرح یک ماده واحده است که دارای ۴ بند است و برای مقابله با اقدام خصمانه آمریکا این مصوبه در مجلس مطرح خواهد شد و در زمان مناسب محتوای این طرح منتشر می‌شود.

نقوی حسینی اظهار کرد: قطعا توانمندی ایران در منطقه بیشتر از آمریکایی‌هاست و می‌توانیم برنامه‌های خود علیه آمریکا را عملیاتی کنیم.

پایان پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار