حضرتی در صحن علنی:

تمام ملت ایران خود را پاسدار می‌دانند/ اقدام آمریکایی‌ها موجب انسجام داخلی می‌شود

نماینده تهران گفت: اقدام آمریکا به طور حتم باعث انسجام داخلی، افزایش محبوبیت سپاه پاسداران و تلاش و ایثارگری این مجموعه می‌شود.

تمام ملت ایران خود را پاسدار می‌دانند/ اقدام آمریکایی‌ها موجب انسجام داخلی می‌شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، الیاس حضرتی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا اظهار کرد: آمریکا نادان سپاه پاسداران را مورد اتهام قرار داد، لذاباید این اقدام نابخردانه را تبریک گفت، چرا که دشمنان نادان هیچ وقت تحلیل درست و بررسی کارشناسانه از جامعه ایران نداشتند، به عنوان مثال در ۲۸ مرداد دست به کودتا زدند و دولت مردمی را سرکوب کردند، در سال ۴۲ نیز به همین شکل و در سال‌های بعد نیز از رژیم شاهنشاهی حمایت کردند که بیانگر نداشتن تحلیل درست از مناسبات و فرهنگ حاکم بر مردم ایران است که همواره منجر به تصمیم‌گیری غلط شده است.

وی، افزود: اقدام آمریکایی‌ها به طور حتم باعث انسجام داخلی، افزایش محبوبیت سپاه پاسداران و تلاش و ایثارگری این مجموعه خواهد شد.

حضرتی تصریح کرد: امروز همه نمایندگان لباس سبز پوشیدند، لباسی که افتخارآمیز است تا نشان دهند سپاه پاسداران یک سازمان محدود به نفرات خاص نیست بلکه تمام ملت ایران و همه اقشار اعم از زن و مرد، شیعه و سنی، کرد، لر، بلوچ و ... خود را پاسدار می‌دانند.

نماینده مردم تهران بیان کرد: لباس رزم یعنی لباس خدمت، فداکاری، ایثارگر از این رو باید اذعان کرد با دشمنان نادانی مواجه هستیم که قصد از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران را دارندلذا باید نیرو‌های آمریکایی حاضر در غرب آسیا به عنوان تروریست اعلام شوند.

وی ادامه داد: امروز اعضای ۳ فراکسیون قوه مقننه همگی لباس سپاه پاسداران را پوشیده و آماده دفاع از منافع ملی و خون شهیدان هستند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اگر اختلافات جزئی را بزرگ کنیم به سیاست‌های آمریکا کمک کرده‌ایم، خاطر نشان کرد: بر این اساس باید در لباس خدمت برای رفع مشکلات مردم خصوصاً در حوزه اقتصادی فعالیت دو چندان کنیم که این موضوعات دو راهبرد اساسی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میرزایی
۱۱:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
درود بر سپاه مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار