تمام گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران

پس از حضور کی‌روش در کلمبیا، گزینه‌های زیادی برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران مطرح شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که پس از پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از ایران رفت و هدایت سه رنگ‌ها (لقب تیم ملی فوتبال کلمبیا) را برعهده گرفت، برای مسابقات کوپا آمریکا و مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌شود.

پس از خروج مرد پرتغالی از ایران، نام‌های زیادی برای جانشینی این مربی اعلام شد. اسامی خوزه مورینیو، زین الدین زیدان، هروه رنار، یورگن کلینزمن، لوران بلان، الکساندر نوری، مارک ویلموتس، اسلوبودان بیلیچ، برانکو ایوانکوویچ، زلاتکو دالیچ، خورخه فوساتی، لوئیس فان خال، وینفرد شفر، علی دایی، جواد نکونام، وینچنزو مونتلا و فان مارویک در رسانه‌ها مطرح شد، اما فدراسیون فوتبال واکنشی به نام‌های مطرح شده نداشت و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد، سرمربی تیم ملی را به زودی انتخاب می‌کنیم.

البته زیدان اکنون سرمربی رئال مادرید است و مارویک نیز هدایت تیم ملی امارات را برعهده دارد علی دایی، وینفرد شفر، برانکو، فوساتی، دالیچ و رنار سرمربیان تیم‌های باشگاهی و ملی هستند و اگر بخواهند به تیم ملی ایران بیایند، باید قرارداد شان را فسخ کنند.

مهدی تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند، سرمربی تیم ملی به زودی معرفی می‌شود و موضوعی که قطعی است، حضور سرمربی در فیفادی آینده است. البته نام‌های زیادی که مطرح شده، همیشه همراه با شایعات بوده و برخی مربیان نیز پیشنهاد ایران را تکذیب کردند و حال باید دید سرمربی آینده چه کسی است؟

گفتنی است، دیدار دوستانه با تیم ملی کره جنوبی هم قطعی است و سرمربی جدید باید شاگردانش را برای تقابل با کره ای‌ها آماده کند که قرار است در خردادماه برگزار شود.


بیشتر بخوانید:

 واکنش رئیس فدراسیون فوتبال به ادعاهای حسین هدایتی

سلطانی فر: همه مصمم هستیم تیم ملی فوتبال امید به المپیک صعود کند/ بخش قابل توجهی از موفقیت‌های ورزشی در فوتبال بود 

تاج: مشکل نقدینگی داریم که باید با کمک کمیته ملی المپیک حل شود

دست انداز وزارت ورزش برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال


انتهای پیام/

سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی انتخاب می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.