دست انداز وزارت ورزش برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال

فدراسیون فوتبال ایران در صدد است تا سرمربی تیم بزرگسالان را به زودی انتخاب کند و با برخی گزینه‌ها مذاکراتی نیز داشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از خروج کارلوس کی‌روش از فوتبال ایران، نام‌های زیادی برای جانشینی این مربی اعلام شد. اسامی خوزه مورینیو، زیدان، هروه رنار، یورگن کلینزمن و لوران بلان هم در رسانه‌ها مطرح شد، اما فدراسیون فوتبال واکنشی به نام‌های مطرح شده نداشت و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد، سرمربی تیم ملی را به زودی انتخاب می کنیم.

شنیده می شود فدراسیون فوتبال مذاکرات خوبی را با دو مربی مطرح جهان کرده و پس از نوروز ۹۸ نام مربی مدنظر را اعلام خواهد کرد. در روزهای گذشته شنیده می شد، فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی نامه ای به وزارت ورزش و جوانان زده و از آنها درخواست بودجه کرده که محمدرضا داورزنی، معاون وزارت ورزش و جوانان در این باره گفت: فدراسیون فوتبال برنامه سال بعد خود را تنظیم می‌کند. بودجه خود را در مجمع به تصویب می‌رساند و دولت هم بخشی از منابع فدراسیون را تامین می‌کند که طبیعی است، اما اینکه فدراسیون برای جذب مربی خارجی از وزارت ورزش و جوانان بودجه جدایی بخواهد، درست نیست.

حال باید دید با وضعیت اقتصادی کشور و مربی های گران در سطح دنیا، آیا فدراسیون فوتبال می تواند مربی با کیفیتی را برای سرمربیگری تیم ملی ایران انتخاب کند یا خیر؟


بیشتر بخوانید:

مربی فرانسوی به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نزدیک شد

رنار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌شود؟

سرمربی تیم ملی فوتبال از ایتالیا می‌آید


انتهای پیام/

سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی انتخاب می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
خیر
آخرین اخبار