تاج: مشکل نقدینگی داریم که باید با کمک کمیته ملی المپیک حل شود

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: امیدواریم امسال تیم ما به المپیک صعود کنند، مشکل نقدینگی داریم که باید با کمک کمیته ملی المپیک حل شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی امید اظهار کرد: بازی‌های اولیه در تهران میزبان شدیم که توفیقی برای کشورمان است. میزبانی ورزشگاه آزادی سخت بود، اما خوشحالم که این اتفاق رخ داد. بانوان باید در فلسطین بازی می‌کردند که فدراسیون پیگیری کرد و میزبان کشور قطر شد.

او ادامه داد: بهترین بازیکنان لیگ برتر و لیگ یک دور هم جمع هستند، شکست مقابل سوریه خوب بود. یک سنت پول هم نمی‌توانیم به ایران بیاوریم، ۴۴ سال امیدوار بودیم تا تیم به المپیک برسد که این اتفاق رخ نداد و امیدواریم امسال تیم ما به المپیک صعود کنند. مشکل نقدینگی داریم که باید با کمک کمیته ملی المپیک حل شود، فغانی به اردوی تیم آمد تا درباره داوری صحبت کند، پیش از آن هم از  مسئولان دوپینگ آمده بودند تا مشکلی در مسابقات به وجود نیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در آسیا جز بهترین ها از لحاظ امکانات و مجموعه ورزشی هستیم و در صدد هستیم تا ۲ زمین دیگر را آماده کنیم.


بیشتر بخوانید:

دست انداز وزارت ورزش برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال

تاج: ورزشگاه شهدای فولاد در ایران بهترین است

برگزاری جلسه آنالیز داوری با حضور تاج


انتهای پیام/

اظهارات تاج در حاشیه تمرین امروز تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار