هم‌زمان با اعیاد شعبانیه صورت گرفت؛

نمایش تصاویر قرآن‌های منسوب به دستخط امام حسین (ع) و امام سجاد (ع)

هم‌زمان با اعیاد شعبانیه، تصاویر قرآن‌های منسوب به دستخط امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) در نمایشگاه کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) به نمایش در آمد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، به مناسبت گرامی‌داشت اعیاد ماه شعبان، کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) مسجد جامع گوهرشاد، ۷ هزار منبع مطالعاتی خود را با این موضوع در معرض دید عموم قرار داده است که تصاویر قرآن‌های منسوب به دستخط امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) نیز از جمله آن به شمار می‌رود.

نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار «انوار هدایت» که به مناسبت سه مولود سوم، چهارم و پنجم شعبان از ۲۰ فروردین ماه برگزار شده، به مدت ۵ روز در کتابخانه تخصصی شبانه روزی اهل بیت (ع) میزبان علاقه‌مندان است.

در این نمایشگاه، بیش از ۷ هزار منبع مطالعاتی شامل کتاب‌های چاپی، الکترونیکی، نرم افزار و منابع مرجع درباره زندگی‌نامه، کرامات، سجایای اخلاقی، احادیث و... این سه نور هدایت در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

سیمای پرفروغ سیدالشهداء (ع)، کتابشناسی امام حسین (ع)، ضیاءالعینین فی تذکره اصحاب‌الحسین (ع)، ابصارالعین فی انصار‌الحسین علیه و علیهم السلام، وسایل‌المحبین در ترجمه و شرح خصائص‌الحسین (ع)، فرهنگ سخنان امام حسین (ع)، زندگانی پرچمدار کربلا حضرت ابوالفضل (ع)، قاموس‌الصحیفه الامام زین العابدین (ع)، احوالات سیدالساجدین امام زین‌العابدین (ع)، در خلوت عابدین: ترجمه منظوم صحیفه سجادیه امام علی‌بن‌الحسین زین العابدین (ع) از آثار به نمایش در آمده این نمایشگاه است.

لازم به ذکر است کتابخانه تخصصی و شبانه روزی اهل بیت (ع) واقع در بست شیخ بهایی حرم مطهر با بیش از ۱۸ هزار عضو از حوزه و دانشگاه و بیش از ۶۰۰ هزار منابع مطالعاتی، غنی‌ترین کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) در جهان اسلام به شمار می‌رود.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

نمایش ۷۰۰۰منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.