امام جمعه موقت تفت:

آمریکا دومین تروریست تاریخ

امام جمعه موقت تفت گفت: بعد از اسرائیل ترویست تاریخ آمریکاست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام  سید محمد سرمه چشم، امام جمعه موقت شهرستان تفت با بیان اینکه مهمترین مدافع داعش در سوریه و عملیات تروریستی آمریکا بود گفت: اگر دنیا بخواهد دولت تروریستی را مشخص کند بعد از اسرائیل نوبت آمریکا است.

امام جمعه موقت شهرستان تفت با اشاره به گربه رقصانی های ترامپ در روز پاسدار تصریح کرد: خود ترامپ بهتر می داند تروریست کیست و مردم غیرتمند مسلمان پاسخش را دادند.

حجت الاسلام سید محمد سرمه چشم باتوجه به فرمایش امام راحل؛آن روز که آمریکا از ما تعریف کند آن روز را باید عزا گرفت تاکیدکرد: سپاهیان ببالند که دشمنان خدا همچون آمریکا غضبناک هستند.

وی افزود: با امید برخدا این غضب را همچونان حفظ کنند تا زمان مرگشان به گوش جهانیان برسد.

امام جمعه موقت شهرستان تفت به شکست های نقشه های آمریکا درصدد ایران در طول تاریخ انقلاب، جنگ تحمیلی، فتنه ها و از همه مهم تر قدرت های علمی صنعتی، موشکی و سپاهی که کاخ سفید را لرزانده است اشاره کرد و گفت: ترامپ هم برای پنهان کردن وحشت خود به سپاه اسلامی بی احترامی کرده است.

وی با اشاره به روزهای تقویم گفت: ترامپ بهتر از هرکسی تقویم مارا میشناسد و روزهای آن را مرور می کند.

امام جمعه موقت شهرستان تفت ضمن تبریک ماه شعبان و ولادت امام حسین، از خود گذشتگی امامان را مهم ترین الگوی شیعیان یاد کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه تفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار