فردا ۲۵ دندانپزشک متخصص، رایگان خدمات رسانی می‌کنند

رئیس هیئت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران، شاخه یزد گفت: معاینه دندان‌ها فردا در هفت نقطه استان یزد به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علیرضا نواب اعظم رئیس هیئت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران، شاخه یزد گفت: شهروندان می‌توانند فردا جمعه از ساعت هشت و نیم صبح تا ۶ عصر به هفت نقطه شهر یزد مراجعه و ضمن معاینه رایگان دندانها، آموزش‌های لازم در بخش دهان و دندان را فرا گیرند.

وی افزود: معاینه دندان در مسجد ملا اسماعیل، محل برگزاری نماز جمعه، میدان آزادی و بوستان‌های کوهستان، غدیر، حسن آباد، هفت تیر و پارک بزرگ شهر انجام می شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران، شاخه یزد گفت: ۲۵ دندانپزشک عمومی و متخصص شامل اعضای انجمن دندانپزشکی و متخصصان این انجمن با همکاری مرکز بهداشت، کادر دانشگاه و دانشجویان سال آخر دانشگاه در قالب سه خودرو سیار و نصب چهار چادر، نسبت به معاینه دندان مراجعه کنندگان اقدام می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران، شاخه یزد در ادامه، توجه به بخش دهان و دندان را به چهار بخش شامل اطفال، سالمندان، مادران باردار و بهداشت دهان و دندان تقسیم کرد و یادآور شد: هر کدام از این بخش‌ها پیام‌هایی دارد که باید مردم به آن توجه کنند.

انتهای پیام/ی

معاینه رایگان یزدی ها در روز دندانپزشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار