در مسقط انجام شد؛

دیدار هیئت عالی رتبه نظامی ایران با رئیس مجلس عمان

هیئت عالی رتبه نظامی ایران با رئیس مجلس و رئیس کمیسیون امنیتی و نظامی مجلس عمان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار هیئت عالی رتبه نظامی ایران با رئیس مجلس عمانبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  هیئت عالی‌رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در کمیسیون مشترک نظامی ایران و عمان در مسقط به سر می‌برد در ادامه ملاقات‌ها و مذاکرات با مقامات عمانی با رئیس مجلس شورای ملی عمان و رئیس کمیسیون امنیتی و نظامی مجلس دولتی عمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، خالدبن هلال، رئیس مجلس شورای ملی عمان، سطح همکاری‌های پارلمانی، سیاسی، اقتصادی و نظامی بین دو کشور را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و آمادگی مجلس را برای کمک به توسعه و تحکیم روابط در همه ابعاد به ویژه در حوزه همکاری‌های نظامی مورد تأکید قرار داد.

سرتیپ پاسدار قدیر نظامی، رئیس کمیسیون مشترک نظامی ایران و عمان نیز در این دیدار، ضمن توضیح روند همکاری‌های نظامی، پلیسی و انتظامی و اهمیت و جایگاه کمیسیون مشترک نظامی در توسعه روابط بر اساس منافع و امنیت ملی در کشور و اهداف مشترک، از ارسال کمک‌های انسان دوستانه سلطنت عمان به جمهوری اسلامی ایران در حادثه سیل اخیر تقدیر کرد.

گفتنی است، هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران به عمان در این دیدار از بخش‌های مختلف مجلس شورا و مجلس دولتی سلطنت عمان بازدید و با چگونگی تصویب قوانین در این دو مجلس آشنا شدند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار