فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت از اهداف احداث باغ موزه دفاع مقدس است.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در بازدید از باغ موزه دفاع مقدس هدف از این بازدید را انتقال ارزش‌های دفاع مقدس دانست و گفت: مسئولان شهرستان، با الگوبرداری از فرهنگ ارزشمند و ناب دفاع مقدس و با سلاح بصیرت و خودباوری و روحیه انقلابی باید به مردم خدمت کنند.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده‌ی نظام، امروز دراندیشه و فکر، ناکارآمدجلوه دادن نظام و همچنین زیر سوال بردن ارزش‌های انقلاب و ولایت فقیه، هستند که مسئولان باید در این زمینه کاملا هشیار باشند.

مجتبی شیروانیان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به مهمترین اهداف احداث مجموعه فرهنگی و باغ‌موزه دفاع مقدس در اصفهان افزود: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت، بیان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان، معرفی و تبیین نقش و سیره شهدا و ایثارگران و خانواده آنان و تبیین نقش و عملکرد نیرو‌های مسلح از مهم‌ترین اهداف احداث مجموعه فرهنگی و باغ‌موزه دفاع مقدس در اصفهان است.

 شیروانیان تاکید کرد: موزه دفاع مقدس اکنون محلی برای فعالیت جوانان و حضور فعالان فرهنگی است و علاقه‌مندان به فعالیت در این عرصه‌ها می‌توانند از آن محیط بهره ببرند.

شایان ذکر است در باغ‌موزه دفاع مقدس اصفهان، مناطق عملیاتی، توپ‌خانه، موشک، ادوات زرهی، ادوات پیاده و میدان مین و موانع، مانند جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس شبیه‌سازی شده است.

این موزه در اتوبان صیاد شیرازی- جنب باغ غدیر همه‌روزه پذیرای علاقه‌مندان به آثار ارزشمند دوران دفاع مقدس می‌باشد.
 
انتهای پیام/س

بازدید فرماندار شاهین شهرو میمه از باغ موزه دفاع مقدس اصفهان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار