تاکید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برتکمیل باغ موزه دفاع مقدس اصفهان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت:رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از مسئولان خواست تا مانند گذشته طرح باغ موزه دفاع مقدس اصفهان را ادامه دهند تا تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

سردار مجتبی شیروانیان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  پیرامون سفر سرلشکر باقری به این استان و بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس اصفهان اظهار داشت: سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سفر خود به اصفهان از باغ موزه فرهنگی دفاع مقدس این استان بازدید و از آخرین وضعیت ساخت این مجموعه مطلع شد.

وی افزود: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با عرض ارادت به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس اصفهان مطرح کرد که پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس اصفهان در مقایسه با پروژه‌های شهرهای دیگر کشور از تنوع و تفاوت بالایی برخوردار است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان افزود: سرلشکر باقری این مجموعه را با دارا بودن زیرساخت‌های متفاوت و بخش‌های متعددی که برای آن پیش بینی شده، مجموعه‌ای بسیار کامل دانست و آینده خوبی را برای آن پیش بینی کرد.

وی با اشاره به تاکید سرلشکر باقری برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس اصفهان خاطرنشان کرد: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از مسئولان خواست تا مانند گذشته این پروژه را ادامه دهند تا تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است  این باغ موزه در مساحتی به وسعت 22 هزار متر مربع  در 3 فاز مجزا در نظر گرفته شده است که بخش اول فاز نخست آن به مساحت 8 هزار مترمربع با سالن اجتماعاتی به وسعت 450 نفر به بهره‌برداری رسیده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.