ویسی: پیشنهاد مربیگری از لیگ دسته یک یونان داشتم

سرمربی تیم شاهین بوشهر گفت: از لیگ دسته اول یونان پیشنهاد داشتم، اما به دلیل علاقه ام به فوتبال جنوب و باشگاه شاهین در ایران ماندم.

ویسی: پیشنهاد مربیگری از لیگ دسته یک یونان داشتمعبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال دسته اولی شاهین بوشهر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: روز گذشته بازی پر استرس و سختی را پشت سرگذاشتیم، زیرا تیم ملوان هفته گذشته در یک بازی خوب یکی از رقیبان ما و مدعیان صعود به لیگ برتر را شکست داد.

ویسی در ادامه درباره استقبال هوادارن تیم فوتبال شاهین از بازی آن‌ها مقابل تیم ملوان نیز گفت: استقبال از بازی فوق العاده بود و هواداران شاهین از استان‌های همجوار هم به ورزشگاه آمده بودند که این برای ما باعث افتخار است.

مربی جوان تیم فوتبال شاهین بوشهر درباره گل نخست تیمش که گفته می‌شد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است گفت: از این بحث‌ها در فوتبال زیاد است و ما آنقدر شایسته بودیم که می‌توانستیم باز هم گل بزنیم و بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

ویسی نسبت به برنامه ریزی‌های سازمان لیگ به انتقاد پرداخت و بیان کرد:‌ای کاش سازمان لیگ برنامه‌ای تدارک می‌دید که ما هم می‌توانستیم آخر هفته بازی کنیم و این یک ظلم بزرگ در حق شاهین است.

او همچنین ادامه داد: سازمان لیگ با توجه به کنار کشیدن ۲ تیم از این رقابت‌ها باید در نیم فصل دوم مجددا قرعه کشی انجام می‌داد.

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در ادامه از علاقه اش به مردم و فوتبال جنوب کشور گفت و اظهار کرد: با توجه به این که پیشنهادات زیادی از لیگ یک داشتم، اما دوست نداشتم به لیگ یک بیایم. از لیگ یک فوتبال یونان پیشنهاد داشتم که به خاطر علاقه ام به مردم و فوتبال جنوب تیم فوتبال شاهین را انتخاب کردم تا بتوانم به این تیم کمک کنم.

عبدالله ویسی به تمجید از تیم گل ریحان البرز پرداخت و گفت: با این که این تیم رقیب اصلی ما در راه صعود به لیگ برتر است، اما برای این تیم احترام زیادی قائل هستیم، اما در بازی‌های رو در رو نیز این تیم را شکست داده ایم.

تیم فوتبال شاهین بوشهر با کسب ۵۱ امتیاز از ۲۹ بازی در رتبه دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار