افتتاح بزرگترین دهکده گردشگری ساحلی جنوب کشور در نخل تقی عسلویه

بزرگترین دهکده گردشگری ساحلی جنوب کشور در بندر نخل تقی از توابع شهرستان عسلویه به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهردار نخل تقی گفت: این دهکده گردشگری با نام خلیج فارس در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار و با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال در ساحل این شهر ایجاد شده است.

سید احمد علمداری افزود: اعتبار این پروژه از محل منابع داخلی شهرداری نخل تقی، عوارض آلایندگی و ارزش افزوده تامین شده است.

وی ادامه داد: در این دهکده، تالاری به ظرفیت ۵۰۰ نفر، آب نمای موزیکال، شش آب نمای پیشرفته، مکان بازی برای کودکان، اسکله سنگی، حوضچه آرامش، ۳۷ آلاچیق با انواع تفریحات ویژه خانواده‌ها، جوانان و بانوان، جاده سلامت با امکانات پیست دوچرخه سواری، زمین اسکیت، ۳۲ چشمه سرویس بهداشتی و حمام ایجاد شده است.

شهردار نخل تقی با بیان اینکه این دهکده گردشگری قابلیت سرمایه گذاری برای ورزش‌های آبی را دارد، گفت: در این دهکده موج شکنی به طول ۲۳۰۰ متر اجرا شده  و قرار است ۱۲ هکتار اراضی حاشیه این طرح، به دهکده ساحلی گردشگری افزوده شود.

علمداری تاکید کرد: با توجه به سکونت تعداد زیادی از کارکنان صنایع پارس جنوبی در این منطقه، ایجاد یک مرکز گردشگری، تفریحی باارزش همواره یکی از مطالبات به حق آن‌ها و مردم این منطقه بوده است.

انتهای پیام/ک

افتتاح دهکده گردشگری ساحلی خلیج فارس در بندر نخل تقی

 

 

 

 

برچسب ها: گردشگری ، وزارت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.