افتتاح طرح آبرسانی شهر نخل تقی در شهرستان عسلویه

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از افتتاح طرح آبرسانی شهر نخل تقی در شهرستان عسلویه خبرداد و گفت: در اجرای این طرح از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان عسلویه ۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

افتتاح طرح آبرسانی شهر نخل تقی در شهرستان عسلویهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد پوریوسفی ظهر امروز در آیین افتتاح طرح آبرسانی شهر نخل تقی در شهرستان عسلویه با بیان اینکه در هفته طرح‌های مهم آبرسانی در شهر‌های مختلف استان بوشهر وارد مرحله بهره‌برداری شده است اظهار داشت: مخازن ذخیره آب که نقش مهمی در تامین آب و توزیع عادلانه آن دارد در شهر‌های وحدتیه، نخل تقی، خط انتقال آب شهرستان دیر و خط انتقال آب از مخازن کنگان در هفته دولت وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی با اشاره به اجرای طرح آبرسانی نخل تقی بیان کرد: این شهر که در محدوده پارس جنوبی قرار دارد از جایگاه مهم و قابل توجهی برخوردار است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اهداف اجرای طرح مخزن ۴ هزار متر مکعبی نخل تقی گفت: این طرح که در کنار خطوط انتقال، با هدف اصلاح شبکه آبرسانی و بهینه سازی و اقتصادی کردن آبرسانی و تامین آب مورد نیاز آشامیدنی ساکنان شهر تقی اجرا شده است.

پوریوسفی، به مشخصات فنی این پروژه پرداخت و خاطر نشان کرد: طرح آبرسانی نخل تقی دارای مخزن ۴ هزار متر مکعبی، ایستگاه پمپاژ، سامانه تله متری، مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی در ارتفاع ۳۰ متری برای ایجاد تعادل در شبکه آبرسانی، اتاق برق، کنترل و شیرآلات و ساختمان اداری، کلرزنی و دیزل ژنراتور است.

وی، با بیان اینکه این پروژه آبرسانی قادر است سه روز به صورت مداوم آب این شهر تامین کند افزود: محل تامین اجرای این پروژه از محل سفر مقام معظم رهبری به شهرستان عسلویه است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد:در اجرای این طرح از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان عسلویه ۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/م

۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی شهر نخل‌تقی عسلویه اختصاص یافت

برچسب ها: بحران آب ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
معاد
۱۱:۳۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
احسنتم