معاون کمیسیون برگزاری لوی جرگه:

تبلیغات انتخاباتی در لوی جرگه صورت نخواهد گرفت

معاون کمیسیون برگزاری لوی جرگه تاکید کرد: به مردم و سیاسیون اطمینان می‌دهیم که در لوی جرگه مشورتی تبلیغات انتخاباتی صورت نمی‌گیرد.

تبلیغات انتخاباتی در لوی جرگه صورت نخواهد گرفتبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مشاور ارشد اشرف غنی اعلام کرد که تدابیر لازم برای لوی جرگه اتخاذ شده است به مردم و سیاسیون اطمینان می‌دهیم که در لوی جرگه مشورتی تبلیغات انتخاباتی صورت نمی‌گیرد، صلح محور اصلی لویه جرگه خواهد شد.

 ارگ ریاست جمهوری افغانستان در نظر دارد تا لوی جرگه مشورتی صلح را 10 روز آینده با حضور نمایندگانی از سراسر این کشور در کابل برگزار کند.

شماری از رهبران احزاب سیاسی و نامزدان انتخابات ریاست جمهوری لوی جرگه مشورتی صلح را تحریم کردند زیرا آنها نگرانند که اشرف غنی از این جرگه در راستای اهداف انتخاباتی استفاده کند.

«ضیاالحق امرخیل» مشاور ارشد اشرف غنی و معاون کمیسیون برگزاری لوی جرگه مشورتی صلح با اشاره به این موضوع تصریح کرد که لوی جرگه با محوریت موضوع صلح برگزار خواهد شد.

وی افزود: تدابیر لازم اتخاذ شده است، به رهبران سیاسی و مردم افغانستان اطمینان می‌دهیم که تبلیغات انتخاباتی در لوی جرگه مشورتی صلح صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار