نقص فنی در وانت‌های سری F فورد سبب جمع‌آوری دوباره آن‌ها شد +تصاویر

شرکت خودروسازی فورد تعداد زیادی از خودورهای سری اف خود را به علت نقص فنی فراخوانی کرد.

نقص فنی در وانت‌های سری اف فورد سبب جمع‌آوری دوباره آن‌ها شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فورد تعداد ۳۲۷۰۰۰ از وانت‌های سری F این شرکت را به علت وجود نقص فنی در آن‌ها و احتمال آتش گرفتن فراخوانی کرده است.

بررسی‌ها نشان داده است اشکال در اتصال صحیح سیم بخاری از داخل موتور خودرو به باعث بالا رفتن دمای بیش از اندازه موتور و در نتیجه افزایش احتمال آتش سوزی شده است. این نقص فنی در مدل F-۱۵۰ تولید سال‌های ۲۰۱۹-۲۰۱۵ و سلیر مدل‌های تولید شده از این خودرو در سال‌های ۲۰۱۹-۲۰۱۷ است.

این چنین اقداماتی در مورد خودرو‌های فورد و به ویژه وانت‌های این شرکت در گذشته نیز صورت گرفته است. به طور مثال در آذر ماه سال ۱۳۹۷ تعداد ۸۷۴۰۰۰ عدد از وانت‌های این شرکت به علتی تقریبا مشابه آنچه هم اکنون نیز این شرکت با آن درگیر است، فراخوانی شدند. فورد با مشتریان و صاحبان خودرو‌های این شرکت تعهد داده است در صورت بروز هرگونه مشکلی که ایمنی راننده و سرنشینان خودرو را برهم بزند، تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با ارائه خدمات رایگان آن‌ها را برطرف سازد.

نقص فنی در وانت‌های سری اف فورد سبب جمع‌آوری دوباره آن‌ها شد +تصاویر

البته با وجود کنترل‌های مکرر فورد، وانت‌های سری F این شرکت در مواردی دچار حریق ناشی از نقص فنی شده‌اند که یکی از این موارد در کانادا و دیگری در ایالات متحده آمریکا اتفاق افتاد. کارشناسان خودرو معتقدند مشکلات این خودرو‌ها تنها محدود به نقص در اتصال سیستم بخاری نیست بلکه موارد دیگری نیز برای رفع در فورد سری F وجود دارد. مشکلاتی که سبب خاموش شدن ناگهانی خودرو و انحراف آن از مسیر در حال حرکت می‌شود.

نقص فنی در وانت‌های سری اف فورد سبب جمع‌آوری دوباره آن‌ها شد +تصاویر

نمایندگی‌های رسمی فورد در ایالت‌های کنتاکی و کانزاس آمادگی انجام تعمیرات روی این خودرو‌ها را دارند. رانندگان می‌توانند با مراجعه به هرکدام از این نمایندگی‌ها خودرو‌های خود را جهت تعمیر تحویل دهند.


بیشتر بخوانید: شرکت Ram دومین شرکت پرفروش کامیون‌های بزرگ در جهان


انتهای پیام/

فورد وانت‌های سری اف خود را فراخوانی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
مثل کشور ماست که 200 تا نقص فنی دارند خودروسازان در عوض مردم میرن تو صف پیش خرید اونم با 6 برابر ارزش خودرو ! شاهکار به خدا ....؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار