هواپیمایی ماهان ۲ پرواز بجنورد را لغو کرد

مدیر فرودگاه بجنورد گفت: شرکت هواپیمایی ماهان پرواز‌های تهران - بجنورد در روز‌های ۵ و ۱۲ اردیبهشت ماه را لغو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سیدمهدی رزاز مدیر فرودگاه بجنورد گفت: شرکت هواپیمایی ماهان پرواز‌های تهران - بجنورد در روز‌های ۵ و ۱۲ اردیبهشت ماه را لغو کرد.

وی افزود:شرکت مزبور هیچ دلیلی برای لغو این پرواز‌ها اعلام نکرده است.

رزاز گفت: شرکت ماهان پیش از این نیز پرواز‌های خود به مقصد بجنورد را در روز‌های دوم، پنجم، نهم، دوازدهم، پانزدهم، نوزدهم و ۲۲ فروردین ماه امسال را لغو کرده بود.

مدیر فرودگاه بجنورد افزود: این فرودگاه از ابتدای امسال تنها با یک پرواز که در هشتم فروردین ماه انجام شد، ۱۵۷ مسافر را بین تهران و بجنورد جابه جا کرد.

گفتنی است: ۱۴ هزار و ۱۸۱ مسافر، پارسال از طریق پرواز‌های فرودگاه بجنورد جابه جا شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۶ به کمتر از نصف رسیده است.

اکنون فرودگاه بجنورد به عنوان فرودگاه مرز هوایی مشغول فعالیت است و دارای یک باند به ابعاد ۴۲۰۰ در ۴۵ متر، اپرون به ابعاد ۲۴۵ در ۱۱۸ متر، تاکسی وی عمود به ابعاد ۲۳ در ۱۲۰ متر و ساختمان ترمینال مسافری به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع و ترمینال جدید به مساحت ۴۶۰۰ مترمربع است.

هم اکنون تنها شرکت هواپیمایی ماهان در روز‌های دوشنبه، پنجشنبه و جمعه بین مرکز استان خراسان شمالی و تهران پرواز دارد.

در این استان مجتمع‌های بزرگ صنعتی و تولیدی نظیر پتروشیمی خراسان، آلومینای جاجرم، فولاد اسفراین و کارخانه قند شیروان فعالیت دارند که مدیران و کارشناسان این واحد‌های صنعتی همواره در حال تردد بین بجنورد و تهران هستند.

انتهای پیام / ب

هواپیمایی ماهان ۲ پرواز بجنورد را لغو کرد

برچسب ها: فرودگاه ، لغو پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.