برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف در ملایر

کارشناس مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه در ملایر برگزار می شود.

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم حسین خانی، کارشناس مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: چهل و دومین دوره این مسابقات امسال نیز از مرحله شهرستان تا بین المللی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مرحله شهرستانی این مسابقات  روز ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم قرآنی ملایر  خبر داد و افزود:این مسابقات در رشته‌های قرائت ، ترتیل، حفظ از ۵ جزء تا حفظ کل ، دعا خوانی ، اذان ، همسرایی و همخوانی برگزار می شود و برگزیدگان رشته‌های مختلف به مرحله استانی راه خواهند یافت .

وی  افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند تا ۷ اردیبهشت به واحد فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراجعه کنند.

حسین خانی با اشاره به شرکت ۲۰۰ نفر در سال گذشته در مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی ،پیش بینی کرد  امسال بیش از این تعداد در مسابقات قرآنی شرکت کنند .

وی همچنین از بازسازی تکیه حضرت ابوالفضل(ع) ملایر خبر داد و اضافه کرد: با توجه به بارش‌های باران و آسیب دیدگی سقف تکیه بر اثر رطوبت قرار است بازسازی این مکان انجام شود.

کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اوقاف ملایر با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل امنیت جان زائران تا اطلاع ثانوی ورود زائران به این بقعه متبرکه ممنوع است گفت: طبق برنامه ریزی قرار است دیگر قسمتهای این مکان مقدس نیز بازسازی شود.

وی همچنین از افتتاح دو پروژه اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: بخش ۲۵ تخت خوابی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

ابراهیم حسین خانی ادامه داد: این بخش در راستای نیت واقف مرحوم سیف الدوله ساخته شده که همه تجهیزات آن نیز از سوی این اداره و بر اساس نیت واقف خریداری شده است.

وی مبلغ هزینه شده برای این بخش با تجهیزات آن را بیش از یک میلیارد تومان دانست .

انتهای پیام/ ش

مسابقات قرآن در ملایر برگزار می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.