روابط عمومی‌ دستگاهها در نقش مدعی العموم

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: روابط عمومی‌ها نقش وکیل مدافع در بین مردم و نقش مدعی العموم در داخل سازمان‌ها را برعهده دارند.

روابط عمومی‌ دستگاهها در  نقش مدعی العمومبه خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام محمود محمدی در آئین افتتاحیه هفتمین گردهمایی کارشناسان و مسئولان روابط عمومی و فرهنگی‌های حوزه‌های قضائی سراسر استان کرمان در زرندکه در هتل فرهنگیان زرند برگزار شد با اشاره به اینکه زرند به یک قطب بزرگ صنعتی در کشور تبدیل شده است، گفت:اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری در شهرستان زرند صورت پذیرفته است که با اشتغال زائی که صورت می‌پذیرد امیدواریم آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری ظهور و بروز می‌کند کاهش یابد.

وی مردم شهرستان زرند را مردمی ولایی، مومن و متعهد به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر شمرد و افزود:رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در سفری که سال ۸۴ به این شهرستان داشتند مردم این دیار را مردمی پرتلاش، مومن و شهید پرور و پرشور در محافل فرهنگی و مذهبی معرفی نمودند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها قلب تپنده هر دستگاهی می‌باشند، بیان داشت: ویژگی خلاقیت در کارشناسان و مسئولان روابط عمومی است که منجر به ارتقای روز افزون سازمان‌ها و ادارات می‌شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها چشمان بینا و نقاد سازمان هستند، گفت:روابط عمومی‌ها نقش وکیل مدافع در بین مردم و نقش مدعی العموم در داخل سازمان‌ها را برعهده دارند.

وی تاکید کرد:کارشناسان و مسئولان روابط عمومی از بین بهترین کارمندان گلچین می‌شوند، زیرا مسئولیت بسیار خطیری برعهده آن‌ها می‌باشد و بایستی در وضعیت کنونی که دشمن هجمه‌های سنگینی علیه جمهوری اسلامی در جهت ناکارآمد جلوه نشان دادن اقدامات نظام بکار بسته است به صورت هوشمندانه مقابله نماید و با اطلاع رسانی دقیق دستاورد‌های انقلاب در مقابل این توطئه‌ها و دسیسه‌ها ایستادگی نماید.

این مقام قضائی گفت:در شرایطی که بحث شبیح خون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم و رخنه و نفوذ فرهنگی مطرح است مدیران و مسئولان روابط عمومی‌ها در صف اول مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و نقش برجسته وکلیدی ایفا می‌کنند.

وی در خطاب به مسئولان فرهنگی و روابط عمومی‌های دادگستری استان کرمان افزود: بایستی با خلاقیت، سرعت و دقت درکار‌ها در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه تلاش شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی، امام جمعه زرند نیزگفت:روابط عمومی یک جاده دو طرفه است از یک سو بایستی خدمات دستگاه‌ها برای مردم تبیین گردد و از طرف دیگر نتایج افکار سنجی‌های مردمی را به اطلاع مدیران دستگاه‌ها برسانند.

انتهای پیام/ح

روابط عمومی درنقش مدعی العموم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار