کشف ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در سلسله

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان از کشف۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در سلسله خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مجتبی بیرانوند دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان  گفت: موضوع مواد مخدر یک موضوع جدی است و با یک جلسه و یک کمیته ریشه کن نمی‌شود؛ ۲۵ وزارت خانه در این رابطه دخالت دارند و باید با هم افزایی در این راستا کار کنند.

وی گفت: اولین اولویت ما در مبارزه با مواد مخدر انجام اقدامات فرهنگی است؛ دستگاه‌های فرهنگی باید نقاط ضعف را از بین ببرند و این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان افزود: سلسله وضعیت خوبی نسبت به دیگر شهرستان‌های استان در بخش مبارزه با مواد مخدر دارد، اما به هر روی باید همواره اقدامات فرهنگی و درمانی در دستور کار باشد.

بیرانوند بیان کرد: اعتبارات دولت پاسخگوی مشکلات در این حوزه نیست و انتظار داریم که خیرین شهرستان در این حوزه ورود پیدا کنند.

شریف خسروی فرماندار سلسله نیز در این جلسه گفت: باید در بخش فرهنگی و انجام اقدامات فرهنگسازی مقابله با مواد مخدر بیشتر کار شود؛ بدون تجربه نباید ورود پیدا کرد و باید در این بخش از حضور افراد اندیشمند راهکار بگیریم.

سرهنگ منصوری فرمانده انتظامی شهرستان سلسله نیز در این جلسه گفت: ۱۸۰ کیلو مواد مخدر در سلسله کشف شده است و ۱۵۳ مورد انواع طرح‌های مبارزه با مواد مخدر اجرا کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۳۲ کارگاه آموزشی مقابله با مواد مخدر طی سال گذشته در شهرستان سلسله برگزار شده است.

انتهای پیام/م

۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در سلسله کشف شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.