امنیت شغلی کارگران اولویت قرار گیرد/ مساجد اصلی‌ترین پایگاه تربیت نیروی اسلامی است

امام جمعه موقت بافق گفت: احترام به قشر کارگر و تامین امنیت شغلی باید از اولویت مسئولان و مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام محمد رضا حقیقت، امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار کارگران اظهار کرد: احترام به قشر کارگر و تامین امنیت شغلی باید از اولویت مسئولان و مدیران باشد.

وی افزود: توجه به رونق تولید و ظرفیت‌های داخلی تنها راه حل نجات اقتصاد کشور و تامین معیشت مردم است.

امام جمعه موقت بافق بیان داشت: دشمنان نظام و انقلاب با توطئه چینی قصد دارند به اقتصاد و تولیدات داخلی ضربه بزنند و دشمنی آنان با جمهوری اسلامی همان دشمنی با همه مردم و ملت ایران است.

حقیقت افزود: رانت‌های برخی شرکت‌ها و واحد‌های خصوصی و کارشکنی‌های این بخش برای بیکاری کارگران و ضربه زدن به اقتصاد کشور بای توسط سران سه قوه جلوگیری شود.

وی تحریم‌ها را فرصتی برای تکیه بر توان داخلی عنوان کرد گفت: هر چند تحریم‌ها فشار‌هایی معیشتی بر مردم وارد کرده است، اما می‌توان با برنامه ریزی و درایت این مشکلات را حل کرد و توان داخلی و بومی را ارتقاء داد.

حقیقت در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت شهادت معلم شهید آیت الله مطهری و روز معلم به رسالت خطیر معلمان در جامعه اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: والاترین رسالت معلم تربیت نیرو‌های جوان مومن و انقلابی در راستای تحقق گام دوم انقلاب است.

امام جمعه موقت بافق خاطر نشان کرد: باید به جایگاه معلم در جامعه توجه ویژه‌ای شود چرا که آینده این نظام و انقلاب با تربیت معلمان رقم می‌خورد.

حقیقت در همچنین با گرامیداشت دهه تکریم مساجد و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: مساجد بالاترین پایگاه تربیت نیروی اسلامی است و ظرفیت بزرگی برای تربیت انسان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در مساجد دارد گفت: همه‌ی نیروی‌های انقلابی برخاسته از مسجد هستند و پیروزی‌های دفاع مقدس هم به برکت حضور جوانان در مساجد بود.

حقیقت تصریح کرد: آنچه که امروز باعث شده جوانان انقلابی در برابر تهاجم دشمن استادگی کنند، تربیت آنان در مساجد است.

امام جمعه موقت بافق در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخاب فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رهبری گفت: این تغییر منشا تحولات ازرنده و برکات زیادی است.

حقیقت بیان داشت: خدمات ارزنده سپاه در طول ۴۰ سال انقلاب و همراهی با مردم باعث شد دشمن راه به جایی نبرد.

وی به ویژگی‌های شاخص فرماندهان سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: محبوبیت عمومی، مدیریت کارآمد، برخورداری از وجاهت علمی از برترین شاخصه قرماندهان سپاه است.

امام جمعه موقت بافق در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سیل و خسارات وارده در برخی از نقاط کشور اشاره کرد و گفت: هر چند سیل خسارت زد، ولی فرصتی هم شد برای اینکه کلت ایران نوع دوستی و همبستگی خود را برای کمک به هموطنان نشان دهند.

وی افزود: امداد رسانی توسط نیرو‌های نظامی و اقشار مختلف مردم و نهاد‌ها در کنار هم برکات زیادی داشت که توانست بخشی از مشکلات مردم سیل زده را رفع کند.

حقیقت همچنین با اعتراض به رفتار اتحادیه اروپا در قبال کمک به سیل زدگان ایران بیان داشت: اتجادیه اروپا در قضیه کمک به سیلزدگان ایران صادقانه برخورد نکرد و با این مبلغ ناچیز نشان داد که مردم اریان باری آنان اهمیتی ندارند.

وی با بیان اینکه ایران به این مبلغ ناچیز اتحادیه اروپا نیازی ندارد تصریح کرد: کمک‌های اتجادیه اروپا به رقاصه بیشتر از کمک کردن به سیل زدگان ایران است و هنوز هم همان مبلغ اندک دریافت هم نشده است.

امام جمعه بافق در پایان اقدام شنیع عربستان سعودی را در اعدام تعدادی از شیعیان محکوک کرد و با توجه به سکوت نهاد‌های بین المللی از همه مردم و ملت‌های مسلمان خواست دربرابر این عمل وحشیانه سعودی‌ها ساکت ننشینند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه شهرستان بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار