مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم عنوان کرد؛

مردم قم پارسال ۳۵ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند/رتبه نخست کشوری قم در پرداخت زکات

میرشکارگفت:مردم قم سال گذشته ۳۵ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند که نسبت به سال ۹۶، با رشد ۸۵ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،اکبرمیرشکارمدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم گفت: دراین راستا استان قم مقام نخست در میزان پرداخت زکات را در کشور کسب کرد.

وی ضمن قدردانی از مردم قم برای کمک به سیل‌زدگان کشور عنوان کرد:مردم خیّر استان تاکنون ۲۰ میلیارد ریال کمک برای سیلزدگان داشته اند که کمیته امداد امام بر اساس نیاز روز آن‌ها ساماندهی و به موقع ارسال کرده است.

میرشکار در ادامه با اشاره به اینکه مردم قم همیشه در کمک به نیازمندان پیشگام بوده‌اند،افزود: پارسال با وجود مشکلات اقتصادی ۴۶۰ میلیارد ریال درآمد‌های مردمی داشته‌ایم که این رقم ۷۵ میلیارد ریال نسبت به سال ۹۶ افزایش داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هفت هزار خانوار طی ۶ ماه دوم سال گذشته تحت حمایت این نهاد قرار گرفتند، بیان کرد: پنج هزار و ۵۶۰ مورد وام قرض‌الحسنه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال پارسال به نیازمندان پرداخت شد.

وی پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۹۳۲ تن را مورد اشاره قرار داد و گفت: سال گذشته ۷۰ میلیارد ریال برای درمان خانواده‌های نیازمند هزینه و پنج هزار و ۷۰۰ تن را به مشهد مقدس اعزام کردیم و درقم میزبان بیش از ۱۳ هزار مددجو کمیته امداد بودیم.

میرشکار به توزیع بسته‌های غذایی پنج میلیون ریالی در میان ۳۵۰ خانواده نیازمند اشاره کرد و ادامه داد: این بسته‌های غذایی تا قبل از ماه مبارک رمضان در میان ۲۲ هزار خانواده نیازمند قمی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام /ح

مردم قم پارسال ۳۵ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار