نماینده ساوه و زرندیه خبرداد؛

سفر ۳ وزیر طی ۲ هفته آینده به ساوه

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس از سفر ۳ وزیر طی ۲ هفته آینده به ساوه خبر داد.

سفر ۳ وزیر طی ۲ هفته آینده به ساوهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری از سفر ۳ وزیر آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و بهداشت درمان طی دو هفته آینده به ساوه خبر داد.

منصوری افزود: پروژه احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی با اخذ مجوز جدید، علاوه بر ارتقا به ۲۵۰ تختخوابی و ۵ میلیارد تومان اعتبار اولیه و ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات، با پیگیری‌های انجام شده، فعالیت‌های آموزشی نیز بخشی از این مرکز درمانی خواهد بود که در سفر وزیر بهداشت کلنگ زنی خواهد شد.

وی در خصوص احداث نیروگاه تولید برق در ساوه اظهار داشت: مجوز این نیروگاه از وزارت نیرو نیز اخذ شده و در صورت بهره برداری، امکان صادرات برق از ساوه به خارج از کشور نیز میسر می‌کند و این پروژه قرار است توسط بخش خصوصی در منطقه طراز ناهید (شرق ساوه) ایجاد شود که ظرفیت تولید ۳ هزار مگاوات برق در سال را دارد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ۴ هزار هکتار زمین توسط بخش خصوصی تامین شده و سرمایه گذار بدون نیاز به اعتبارات دولتی و از محل آورده ۶ و نیم میلیارد یورویی خود، اقدام به احداث نیروگاه می‌کند و ۳۵ میلیارد تومان اعتبار هم امسال برای انتقال پروژه آب به ساوه اختصاص یافته و امیدواریم بیش از ۴۰ کیلومتر از خط انتقال این پروژه انجام شود.

وی در خصوص راه آهن ساوه هم با تاکید بر فرهنگ سازی بین مردم در استفاده از قطار ارزان قیمت برای عزیمت به مشهد و یا تهران افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده مقررشد، شهرداری نوبران همکاری لازم را با عوامل راه آهن داشته باشد تا شاهد شروع ایستگاه راه آهن در حوزه بخش نوبران باشیم.

منصوری در خصوص گلایه اهالی جاده بیات هم گفت: در سال گذشته ۲ میلیارد تومان در این محور هزینه شد و برای ادامه این مسیر امسال ۵ میلیاردتومان در نظر گرفته شده است که با توجه به وضعیت جوی منطقه، کار ادامه لکه گیری و روکش تا پایان اردیبهشت آغاز خواهد شد.

انتهای پیام / ج

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس از سفر ۳ وزیر به ساوه خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.