در تاکسی یا اتوبوس کتاب بخوانیم +عکس‌نوشته

در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، صفحه ریحانه منتسب به دفتر رهبر معظم انقلاب بخشی از بیانات ایشان را در قالب عکس‌نوشته و با موضوع کتاب و کتابخوانی منتشر کرده است.

در تاکسی یا اتوبوس کتاب بخوانیم +عکس‌نوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها که سی‌ و دومین نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران در حال برگزاری است؛ فرصت مناسبی برای انتخاب و خرید کتب مورد نیاز برای خانواده‌ها فراهم شده است تا بتوانند با یک برنامه‌ریزی درست و استفاده بهینه از اوقات فراغت، سرانه مطالعه خود را افزایش دهند.

در همین راستا صفحه ریحانه منتسب به دفتر رهبر معظم انقلاب مطلبی را در قالب عکس‌نوشته و با موضوع ترویج کتاب و کتابخوانی منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانید.

در تاکسی یا اتوبوس کتاب بخوانیم

رهبر انقلاب: کسانی که وقت‌های ضایع ‌شوند‌ه‌ای دارند؛ مثلاً به اتوبوس یا تاکسی سوار می‌شوند، یا سوار وسیله‌ی نقلیه‌ی خودشان هستند و دیگری ماشین را می‌راند، یا در جا‌هایی مثل مطب پزشک در حال انتظار به سر می‌برند و به‌ هرحال اوقاتی را در حال انتظار به بی‌کاری می‌گذرانند، در تمام این ساعات، کتاب بخوانند.

کتاب در کیف یا جیب خود داشته باشند و در اتوبوس که نشستند، کتاب را باز کنند و بخوانند.

وقتی هم به مقصد رسیدند، نشانی لای کتاب بگذارند و باز در فرصت یا فرصت‌های بعدی آن را باز کنند و از همان‌جا بخوانند. ۷۵/۲/۲۲

در تاکسی یا اتوبوس کتاب بخوانیم +عکس‌نوشته

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.