رئیس اتاق بازرگانی لرستان مطرح کرد:

تهدید سونامی بیکاری در لرستان طی نیمه دوم سال‌جاری

رئیس اتاق بازرگانی لرستان با اشاره به تهدید سونامی بیکاری در لرستان طی نیمه دوم سال‌جاری گفت: در حفظ تولید و اشتغال موجود مشکل داریم.

تهدید سونامی بیکاری در لرستان طی نیمه دوم سال‌جاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حسین سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی لرستان در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه واقعیت این است که سهم لرستان در شاخص‌های اقتصادی تناسبی با منابع، سرزمین و … نداشته است و این موضوع هیچ ربطی به این دولت و دولت‌های قبل ندارد، اظهار داشت: سهم ما در تولید ناخالص همیشه نصف نرم کشور بوده است، و همین عوامل باعث وضعیت اشتغال و بیکاری انباشته شده استان است.

وی با بیان اینکه همه می‌دانیم در سال ۹۸ پیش بینی این است صادرات در حدود ۲۲ درصد کاهش و بیکاری افزایش می‌یابد، تصریح کرد: با این اوصاف آن شکاف عدم توسعه یافتگی صنعتی لرستان از حالت عادی هم بیشتر می‌شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه با توجه به شرایطی که پس از سیل پیش آمده است، به ویژه در حوزه صنعت و معدن و تجارت، به نوعی ترسم از حفظ وضعیت و اشتغال موجود است، اظهار داشت: تهدید یک سونامی بیکاری در نیمه دوم سال خواهیم داشت.

سلاح ورزی با بیان اینکه ما الان در حفظ تولید موجود مشکل داریم، تصریح کرد: من معتقدم الان اینکه برویم سراغ بانک‌ها برای توزیع پول راه حل حفظ اشتغال نیست.

 انتهای پیام / ا 

بیکاری در نیمه دوم سال لرستان را تهدید میکند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.