مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم عنوان کرد؛

تخلفات رانندگان اتوبوس‌های شهری را به ۱۳۷ اطلاع دهید

یزدی گفت:شهروندان هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری را به ۱۳۷ گزارش داده و نتیجه را پس از پیگیری دریافت کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛امیر یزدی مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم با اشاره به موضوع«با رانندگی ترسناک برخی رانندگان اتوبوس‌های شهری برخورد کنید»گفت:ما نظارت بر رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری را انجام می‌دهیم، ولی به دلیل اینکه اتوبوس‌ها بالغ‌بر ۱۰ سال پیش به بخش خصوصی واگذارشده و یارانه و کمک‌های دولتی که باید به آن‌ها پرداخت می‌شده، محقق نشده، نمی‌توانیم نظارت مؤثری بر کار آنان انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم افزود: همشهریان می‌توانند هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس‌های شهری را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند و مطمئن باشند این گزارش تا حصول نتیجه و اطلاع آن به گزارش دهنده پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: درآمد و هزینه این اتوبوس‌ها باهم همخوانی ندارد و به این دلیل می‌بینیم رانندگان هرکجا مسافر هست سوار می‌کنند که در صورت گزارش چنین مسائلی ما حتماً با این رانندگان برخورد کرده و در هیئت مربوطه موضوع بررسی و حتی جریمه می‌شوند.

یزدی یادآورشد: با کمک شهرداری و شورای شهر طرحی برای ساماندهی این وضعیت در حال برنامه‌ریزی است که طی دوماهه آینده به اجرا می‌رسد و بیش از ۹۵ درصد مشکلات را برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

اطلاع تخلفات رانندگان اتوبوس‌های شهری را به ۱۳۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.