آغاز جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان از آغاز جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸ خبر داد.

آغاز جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد باقر اسلامی معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان گفت:جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸ مطابق روال سال‌های گذشته برگزار می‌شود که سامانه ثبت‌نام اینترنتی از روز چهار شنبه یکم خرداد بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی www.qazahrm.ir قرار خواهد گرفت.

این مقام قضائی افزود: از کلیه داوطلبان واجد شرایط و علاقمند به شرکت در آزمون مذکور، دعوت به عمل می‌آید، ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط ثبت‌نام، در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی گفت: داوطلبان می‌بایست با مراجعه به سامانه مذکور و پرداخت هزینه ثبت‌نام به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال بصورت اینترنتی، نسبت به تکمیل مراحل ثبت‌نامی اقدام و در پایان، کد رهگیری ثبت‌نام را دریافت و نزد خود نگهداری نمایند.

اسلامی افزود:فرایند ثبت‌نام، تا قبل از دریافت کد رهگیری ناقص و بلااثر است و وجه پرداختی به عنوان هزینه ثبت‌نام، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و لذا لازم است داوطلبان در ثبت نام و پرداخت هزینه دقت لازم به عمل آورند.

وی گفت: داوطلبانی که سابقه قبولی در مصاحبه علمی آزمون‌های گذشته (اعم از جذب عمومی، اختصاصی، مناطق محروم، شورای حل اختلاف و.) داشته باشند و پرونده ایشان در مراحل مختلف از جمله آزمون شخصیت، گزینش و کارآموزی در جریان باشد حق ثبت‌نام و شرکت در این فرایند را نخواهند داشت.

معاون منابع انسانی دادگستری کرمان افزود: مهلت ثبت‌نام از تاریخ شروع ثبت‌نام به مدت ۲۰ روز خواهد بود و در روز دوشنبه ۲۰ خرداد پایان می‌پذیرد و این مهلت، تمدید نخواهد شد.

وی گفت: ثبت‌نام، صرفاً به صورت اینترنتی و در مهلت مقرر صورت خواهد پذیرفت و به داوطلبان توصیه می‌شود ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی مهلت موکول نکنند.

اسلامی عنوان کرد: به ثبت‌نام‌های اشتباه ترتیب اثر داده نمی‌شود و هزینه پرداختی در این موارد، به هیچ وجه مسترد نخواهد شد همچنین، چنانچه فقدان شرایط داوطلب در هر یک از مراحل استخدامی معلوم شود، روند پیگیری پرونده بلافاصله متوقف خواهد شد.

وی در خصوص محدودیت پذیرش بانوان گفت:با عنایت به نیازمندی دادگستری‌های سراسر کشور از جمله استان کرمان، پذیرش بانوان در این نوبت جذب اختصاصی با محدودیت-هایی مواجه است.

وی افزود: دواطلبان می‌توانند از طریق سایت اینترنتی نسبت به شرایط عمومی و اختصاصی ثبت‌نام جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸ آگاهی یابند.


انتهای پیام/س

آغاز جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار