پلمب یک نانوایی درفاریاب

رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب گفت: طی بازدید از یک نانوایی به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمب و همچنین مقادیری کیسه آرد تاریخ مصرف گذشته معدوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علیرضا سالاری رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب گفت: همزمان با ایام مبارک ماه رمضان و در راستای صیانت از حقوق عامه و نظارت بر بهداشت عمومی به همراه نماینده اداره صمت، نماینده شبکه بهداشت از نانوایی‌ها و مراکز عرضه مواد پروتئینی (مرغ فروشی ها) سطح شهرستان فاریاب بازدید بعمل آوردند.

این مقام قضائی افزود:برای ۵ نانوایی بدلیل کم فروشی و ۲ مرکز عرضه مواد پروتئینی (مرغ فروشی) به دلیل درج نکردن قیمت‌ها توسط اداره صمت و تعزیرات حکومتی تشکیل پرونده گردید.

وی افزود:دراین بازدید همچنین به واحد‌های صنفی که نکات بهداشتی را به صورت کامل و صحیح رعایت نکرده بودند تذکر داده شد تا ظرف مهلت معین نواقص خود را برطرف کنند.

این مقام قضائی گفت: با کسانی که مقررات مربوط به صنف خود را رعایت نکند و تهدیدی علیه بهداشت عمومی باشد به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد شد.

علیرضا سالاری ضمن مثبت ارزیابی کردن این بازدید‌ها اعلام کرد:به صورت هفتگی از تمام صنف‌ها بازدید بعمل می‌آید و با متخلفین وفق مقررات برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/ی

کنترل بهداشتی نانوایی های استان کرمان

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار