بانک اطلاعاتی برای سیل‌زدگان لرستانی تهیه شد

معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از تهیه بانک اطلاعاتی سیل‌زدگان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، قاسم ولی زاده، سرپرست معاونت سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل استانداری لرستان برگزار شد، اظهارکرد: بانک اطلاعات سیل‌زدگان لرستان برای تسهیل در روند خدمت‌رسانی تهیه شده است.

ولی زاده با ذکر این مطلب که قرارگاه نوسازی و بازسازی مناطق سیل‌زده در استان تشکیل شده است، اضافه کرد: یکی‌از کمیته‌های این ستاد کمیته اجتماعی، بهداشتی و مشارکت‌های مردمی است.

وی با اشاره به این‌که این کمیته به موضوعات مصوبات بازخوانی روحی و روانی آسیب‌دیدگان سیل می‌پردازد، افزود: وام‌های ازدواج در مناطق سیل‌زده لرستان با تایید شورای عالی بانک‌ها به مدت دو سال استمهال می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر افزایش سطح مهارت در مناطق سیل‌زده تاکید کرد و افزود: نمایشگاه خدمات دستگا‌ه‌ها در حوزه بحران برپا خواهد شد لذا فعالیت سازمان‌ها فعالیت‌ها را ارسال کنند.

ولی زاده با تاکید بر تجربه‌نگاری در بحران‌ها، تصریح کرد: تجارب فردی، گروهی و دستگاه‌ها در بحران سیل دسته‌بندی مستندسازی و مکتوب می‌شود چراکه نکات مثبت فردی و گروهی در جریان سیل دیده نمی‌شود، اما کلیپ‌های منفی انتشار پیدا می‌کند.

وی با اشاره به این‌که همه دستگاه‌هایی که کالای سرمایه‌ای را توزیع می‌کنند حتماً باید به خانوار‌هایی باشد که پرونده آنان در ارزیابی بنیاد مسکن تایید شده باشد، افزود: دستگاه‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت برنامه داشته باشند این در حالی‌است که ۲۰۰ میلیون برای غنی‌سازی اوقات فراغت مناطق سیل‌زده استان به حساب آموزش و پرورش واریز شده است.

انتهای پیام/ر

تهیه بانک اطلاعات سیل‌زدگان لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار