رونق تولید باید تبدیل به بخشی از فرهنگ همگانی شود

استاندار کرمانشاه گفت: رونق تولید باید تبدیل به بخشی از فرهنگ همگانی شود و ارتقای کیفیت محصولات توسط تولیدکنندگان و حمایت مردم از تولیدات داخلی دو رکن اساسی رونق تولید است.

رونق تولید باید تبدیل به بخشی از فرهنگ همگانی شود به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند در دیدار صمیمانه با کارکنان فرمانداری کرمانشاه اظهار داشت: سیر صعودی نرخ بیکاری متوقف و سیر نزولی آن آغاز شده است و هم‌اکنون نرخ مشارکت اقتصادی استان از میانگین کشوری بالاتر است که بیانگر تمایل مردم برای نقش‌آفرینی بیشتر در اقتصاد استان هستند.

مقام ارشد استان بیان داشت: در سال ۹۸ همچنان اولویت اول استان بحث اشتغال است و خانواده‌ها از بیکاری فرزندان خود رنج می‌برند و توقع دارند دولت شرایطی فراهم آورد که جوانان آن‌ها از بیکاری دربیایند که توقعی کاملا به‌جا است.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال با حمایت از سرمایه‌گذاران سالم و تولید ثروت، و توسط مردم و بخش خصوصی میسر می‌شود. تاکید مقام معظم رهبری بر مسائل اقتصادی و نامگذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید بیانگر اهمیت و اولویت این موضوع است.

 بازوند با اشاره به لزوم تبدیل شدن رونق تولید به فرهنگ همگانی اظهار داشت: رونق تولید باید تبدیل به بخشی از فرهنگ همگانی شود و ارتقای کیفیت محصولات توسط تولیدکنندگان و حمایت مردم از تولیدات داخلی دو رکن اساسی رونق تولید است.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه جایگاه فرمانداری باید به گونه‌ای احراز شود که بتواند مجموعه شهرداری را به تحرک وادار کند، بیان داشت: از آقای رنجبر و مجموعه فرمانداری کرمانشاه اطمینان خاطر داریم که توانایی غلبه بر چالش‌ها و مشکلات مرکز استان را دارند که خدمات ایشان جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: با قرار گرفتن کرمانشاه در فهرست کلانشهر‌های کشور، مردم کرمانشاه هم‌اکنون از مسوولین توقع دارند که خدماتی در حد عنوان کلانشهر به آن‌ها ارائه کنند که توقعی درست است.

استاندار کرمانشاه افزود: به شدت و جدیت پیگیر الحاق بخش‌های جا افتاده شهرستان کرمانشاه به فهرست مناطق جنگی هستیم.

وی همچنین تاکید کرد: مدیران کل استان در عزل و نصب مدیران در بخش ها، باید با بخشداران هماهنگ باشند و فرمانداران بر این موضوع با دقت نظارت داشته باشند.

 بازوند در پایان سخنان خود با بیان اینکه بدنه استانداری نیرو‌های توانمندی دارد، گفت: سیاست من تقویت نیرو‌های وزارت کشور و استانداری است تا برای آینده مدیریتی استان کادرسازی درستی صورت گیرد. اما نباید این فرایند، تبدیل به شیوه "کوشش و خطا" شود.

انتهای  پیام/ز


لزوم تبدیل شدن رونق تولید به فرهنگ همگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.