جوانان ظرفیت بسیار بزرگی برای مقابله با چالش‌های پیش روی کشور هستند

استاندار کرمانشاه گفت: جوانان ظرفیت‌های بسیار بزرگی برای مقابله با چالش‌های پیش روی کشور هستند و باید با تدوین یک برنامه مدون از این پتانسیل ها به درستی استفاده کنیم.

جوانان ظرفیت بسیار بزرگی برای مقابله با چالش‌های پیشِ روی کشور هستندبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  بازوند استاندار کرمانشاه صبح یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۸ در نشست ستاد ساماندهی جوانان استان اظهار داشت:رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، حوزه فرهنگ و اقتصاد را به عنوان دو چالش جدی کشور مطرح نمودند ایشان به درستی، بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جوانان را به عنوان یک راهکار مناسب برای مقابله با این دو چالش معرفی کرده‌اند.

وی افزود:رهبر معظم انقلاب سال ۹۸ را سال رونق تولید نامگذاری کرده‌اند و در راستای تحقق این مهم باید زمینه و بستر آشنایی جوانان با حوزه تولید فراهم شود تا آن ها از نزدیک با واحدهای صنعتی و تولیدی و نحوه فعالیت مرزهای تجاری و بازرگانی آشنا شوند.

بازوند گفت:یکی از وظایف اصلی دستگاه های مختلف ایجاد اشتغال برای جوانان است و همه دستگاه ها باید برنامه های خود را در این زمینه ارایه دهند.

وی ادامه داد: فعالیت سازمان های مردم نهاد در زمینه ترمیم آسیب های روحی و روانی ناشی از زلزله بسیار قابل تقدیر است و در زلزله های گذشته کمتر به این بعد توجه شده است.

بازوند بیان کرد :مدیریت ارشد استان از سازمان های مردم نهادی که به رونق تولید کمک کنند؛ حمایت می کند و زمینه مشارکت آن ها در طرح های بزرگی مانند طرح گرمسیری را فراهم می کند.

 

انتهای  پیام/ز


بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جوانان

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار