مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سقز گفت: سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال زکات جمع آوری شد که در تعمیر مساجد، ساخت مسکن مددجویی، خانه عالم و معیشت نیازمندان هزینه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امام جمعه سقز در جلسه هماهنگی برای جمع آوری زکات این شهرستان گفت: پرداخت زکات، باعث افزایش مال می‌شود و بر هر فرد مسلمان دارا واجب است زکات خود را برای اجرای فرمان الهی پرداخت نمایند.

ماموستا سید حسین حسینی افزود: خداوند عزوجل می‌فرماید، فقرا عیال من و ثروتمندان وکیل من هستند و این نشان از اهمیت پرداخت زکات است.

معاون سیاسی فرماندار سقز هم در این نشست گفت: مردم به کمیته امداد و بهزیستی و سازمان‌های مردم نهاد اعتماد کامل دارند و کمیته امداد وظیفه جمع آوری زکات شهرستان را برعهده دارد.

اسماعیل رستم پور اظهارداشت: مبلغان و روحانیان، نقش مهمی در آگاه سازی کشاورزان و مردم برای پرداخت زکات برعهده دارند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سقز هم گفت: امسال از محل زکات پروژه، فقرا و فطریه، ۲۶ میلیارد ریال جمع آوری خواهد شد.

فاروق محمودی اظهارداشت: ۳۴۵ عامل زکات و ۲۹۰ مبلغ زکات به صورت افتخاری زکات را در این شهرستان جمع آوری خواهند کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سقز اظهارداشت: در حال حاضر ۸ هزارو ۷۵۰ خانوار با جمعیت ۲۰ هزار نفر از خدمات کمیته امداد در این شهرستان بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ جمع آوری زکات در کشور رتبه برتر را داریم، از مردم این شهرستان خواست امسال هم کمیته امداد را در جمع آوری زکات کمک کنند تا زکات جمع آوری شده به دست نیازمندان واقعی جامعه برسد.

انتهای پیام/ع

۸ هزارو ۷۵۰ خانوار در سقز تحت پوشش کمیته امداد هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار