رهبر انقلاب بر حفظ و برپایی‌ دوره های جلسات قرآنی همچون گذشته تاکید کردند.

دوره‌های خانگی قرآن را احیا کنید+تصویر نوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عنصر در برگزاری طرح‎های قرآنی، عنصر سادگی، روانی و بی‌تکلفی است؛ هر کاری که با گرفت و گیرهای شخصی و سازمانی همراه باشد قطعا دوامی نخواهد داشت و به همین دلیل است که جلسات قرآن خانگی این همه رونق و دوام دارد. جلسات خانگی قرآن به اشکال مختلف برگزار می‎شود و در آن خبری از چار چوب های اداری و سازمانی نیست و به همین خاطر کسی تکلفی در این زمینه ندارد تا بخواهد از این طریق مشکلی در کار ایجاد کند.

پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی ایشان را برای بهره‌وری بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموعه‌ای سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.

در ادامه سفارش رهبر معظم انقلاب در  برپایی  و احیا رسم جلسات قرآنی و فیض بردن از این  ماه پربرکت را می‌خوانید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «یکی از کارهایی که خیلی مهم است، عبارت است از اینکه ما دوره‌های قرآن را، جلسات قرآن را زیاد کنیم... بعضی از عادتهای خوب وجود داشت که حالا به خاطر تلویزیون قرآن و رادیوی تلاوت و مانند اینها که داریم، یک خرده‌ای عقب افتاده که بایستی جبران بشود. یکی همین دوره‌های خانگیِ قرآن بود.» ۱۳۹۸/۰۲/۱۶

دوره‌های خانگی قرآن را احیا کنید+تصویر نوشته

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار