خاطره جالب ماه چهره خلیلی از روزه گرفتن

در این مطلب گفته‌های ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون را در مورد مبارک رمضان بخوانید.

خاطره جالب ماه چهره خلیلی از روزه گرفتنبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه چهره خلیلی یکی دیگر از بازیگر‌ها وچهره‌هایی است که در مورد خاطرات خود از روزه‌داری صحبت ‏کرده است.

این هنرمند تاکنون فقط در ۵ سریال تاریخی پرحجم تلویزیون حضور داشته ‏و در مورد این فعالیت‌ها گفته است، همیشه سعی کرده‌ام نقش‌های متفاوتی را ایفا کنم و اگر در نقشی ‏حتی یک مقدار تشابه هم احساس کنم، صبر می‌کنم و آن نقش را نمی‌پذیرم و به همین دلیل است که ‏درکارنامه کاری‌ام نقش‌هایی، چون دیپلمات انگلیسی، فرشته ١٢٠ساله، شیطان و زن جاهل عرب دیده ‏می‌شود‎. ‎‏ در ادامه گفته‌های این بازیگر سینما و تلویزیون را در مورد مبارک رمضان می‌خوانیم: ‏

بنا به اعتقاداتی که دارم هر‌سال ماه رمضان روزه می‌گیرم. نخستین ماه رمضانی که در ایران حضور ‏داشتم در سریال «مختارنامه» بود. چون پیش از آن در انگلیس زندگی می‌کردم. آن‌سال سخت‌ترین ماه ‏رمضان زندگی‌ام را سپری کردم، چون برای بار نخست درهوای ٤٠ درجه روزه گرفتم و متوجه شدم که ‏روزه گرفتن درایران به چه اندازه سخت است، به‌علاوه این‌که در آن سریال بنا به نقش‌هایمان لباس‌های ‏سنگین می‌پوشیدیم و گریم‌های سنگینی داشتیم و ساعت‌ها سر کار بودیم.

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

برچسب ها: ماه رمضان ، روزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۹:۱۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
خدا بیامرزتت خانوم مهربان و باشخصیت واقعا عاشقت بودم
آخرین اخبار