مدیرکل منابع طبیعی لرستان خبر داد؛

دستگیری متخلفان قطع درختان جنگلی در پلدختر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: متخلفان قطع درختان در شهرستان پلدختر دستگیر و در این راستا یک دستگاه خودرو نیسان توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، شیرزاد نجفی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر قطع درختان بلوط در منطقه کُرکی شهرستان پلدختر، بلافاصله نیرو‌های یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به محل اعزام شدند.

نجفی افزود: افراد سودجو که با استفاده از اره برقی درحال قطع درختان جنگلی بودند با رسیدن ماموران منابع طبیعی اقدام به فرار کردند.

وی گفت:، اما کارکنان منابع طبیعی موفق به دستگیری متخلفان و توقیف یک دستگاه خودرو نیسان حامل درختان قطع شده همچنین اره برقی و تبر شدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با بیان اینکه متخلفان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند اضافه کرد: در برخورد با سودجویان و کسانی که با قطع درختان اقدام به تخریب عرصه‌های جنگلی می‌کنند قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.

نجفی ادامه داد: حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است و شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به گزارشات مردمی در زمینه هرگونه تخلف در عرصه‌های ملی می‌باشد.

انتهای پیام/ ر

متخلفان قطع درختان جنگلی در پلدختر دستگیر شدند

برچسب ها: منابع طبیعی ، نجفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.