توجه شهید جهان‌آرا به حجاب بانوان رزمنده +تصویرنوشته

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، خاطره‌ای جالب از خانم سکینه حورسی در خصوص شهید جهان آرا فرمانده سپاه خرمشهر را که توسط کانال ریحانه منتشر شده است، می‌خوانید.

ریحانهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید سید محمدعلی جهان آرا، یکی از بزرگمردان سپاه خرمشهر و از هزاران شهید گلگون کفن این خطه خونین است که مدتی فرماندهی سپاه این شهر را به عهده داشت. افسوس که خیلی زود خورشید وجودش غروب کرد و به خیل یاران شهیدش پیوست و در زمان حیاتش لحظه غرورانگیز و پرافتخار آزادسازی خرمشهر را ندید.

دیروز سوم خردادماه، مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر بود؛ در ادامه به مناسبت این روز، خاطره‌ای جالب از خانم سکینه حورسی در خصوص شهید جهان آرا فرمانده سپاه خرمشهر را که توسط کانال ریحانه (از کانال‌های وابسته به دفتر رهبر انقلاب) منتشر شده است، می‌خوانید.

شهید «جهان‌آرا» با حضور خانم‌ها در مبارزات خرمشهر مخالفت‌ نمی‌کرد، منتها حساسیت‌هایی داشت و موقع حمل‌و‌نقل مهمات می‌گفتند: "به خانم‌ها سفارش کنید حجاب کامل داشته باشند". جالب بود فرمانده‌ای که نیروهایش هر لحظه به شهادت می‌رسیدند، به این موضوع اهمیت می‌داد.

خاطرات خانم سکینه حورسی؛ از زنانِ مدافع در خرمشهر

ریحانه
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار