روایت‌گر هشت سال دفاع مقدس گفت: اینکه رهبر می‌فرمایند خرمشهر‌ها در راه داریم فقط به وسیله خلوص نیت و پیروی از راه شهدا امکان پذیر است.

خرمشهر ها در پیش داریم / هدف اصلی مردم از شرکت در مراسم شب قدر رسیدن به لقاء الله استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا دلبریان روایت‌گر هشت سال دفاع مقدس در ویژه برنامه "روایت‌گری یاد و خاطره شهدا" که در مراسم احیاء شب نوزدهم حرم مطهر رضوی برگزار شد گفت: رسیدن به لقاء الله هدف اصلی همه مردم از شرکت در مراسم شب قدر است.

وی ادامه داد: شهدای عزیز که باعث آزادی خرمشهر شدند به خدای متعال توکل کرده و جان خود را در راه خدا دادند و راه صد ساله را یک شب رفتند.

روایت‌گر هشت سال دفاع مقدس گفت: صدام به خیال باطل خود نیت داشت برای همیشه در خرمشهر بماند، ولی همین جوانان غیور وطن او را از ایران خارج کردند، جوانانی که بدون تکبر و ریا پای انقلاب و راه امام راحل ایستادند.

دلبریان افزود: شهدا تمام مال و اموال خویش را رها کردند، حتی فرزند تازه به دنیا آمده خویش را در آغوش مادران‌شان گذاشتند و برای جنگ با دشمن هشت سال به جبهه‌ها رفتند.

وی با اشاره به اینکه روحیه مقاومت هرگز خاموش نخواهد شد و تا آزادی فلسطین دست از مستکبران بر نمی‌داریم، ادامه اداد: شهدای عزیز ما در جبهه‌ها پیوسته به دنبال معنویت بودند، اینکه رهبر می‌فرمایند خرمشهر‌ها در راه داریم فقط به وسیله خلوص نیت و پیروی از راه شهدا امکان پذیر است.
 
انتهای پیام // ف. ک

شهدا در جبهه‌ها پیوسته به دنبال معنویت بودند

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.