استارات اردوی تیم ملی بسکتبال از خرداد

اردوی تیم ملی بسکتبال کشورمان برای رقابت‌های جام جهانی از ۱۸ خرداد آغاز می‌شود.

استارات اردوی تیم ملی بسکتبال از خردادبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی بسکتبالکمتر از ۱۰۰ روز دیگر به میزبانی چین آغاز می‌شود و آسمان خراشان کشورمان باید در گروه سوم این رقابت‌ها به مصاف تیم‌های بسکتبال اسپانیا (تیم دوم جهان) پورتوریکو (تیم شانزدهم جهان) و تونس تیم پنجاه و یکم جهان بروند.

شاگردان شاهین طبع که این روز‌ها تیم بیست و هفتم جهان هستند انتظار می‌رود تا کار نسبتا آسانی مقابل نماینده قاره سیاه داشته باشند، اما قطعا ۲ بازی دیگر آن‌ها بسیار سخت و مشکل خواهد بود.

همچنین از آن جایی که برای نخستین بار سهمیه المپیک آسیایی‌ها هم در این مسابقات مشخص می‌شود و بهترین تیم آسیایی می‌تواند جواز حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن را بگیرد این مسابقات از اهمیت دو چندانی برخوردار است و همین باعث می‌شود تا نمایندگان کشورمان برای موفقیت در مسابقات پیش رو برنامه منظم و خوبی را در نظر بگیرند.

به همین منظور قرار است در فاصله ۳۴ روز پس از پایان رقابت‌های باشگاهی کشور اردوی تیم ملی از ۱۸ خرداد آغاز شود همچنین قرار است ملی پوشان کشورمان در فاصله یک ماه به رقابت‌های جام جهانی یعنی از ابتدای مرداد به چهار تورنومنت در کشور‌های پرتغال، روسیه، یونان و چین اعزام شوند تا با آمادگی کامل به میدان بروند.

بر اساس اعلام مدیر تیم ملی ملی بسکتبال آسمان خراشان ایرانی در ماه مرداد شاید تنها ۲ یا ۳ روز فرصت استراحت داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

آتشی:کسب سهمیه المپیک با تلاش و برنامه ریزی امکان پذیر است

چالش زیر سبد بسکتبال/حدادی خط خورد کاپیتان انصراف داد!

سقوط یک پله‌ای بسکتبال ایران در رنکینگ جهانی


انتهای پیام/

زمان برگزاری اردویی تیم ملی بسکتبال معلوم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار