رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده تا در کنار مردم این روز به بهترین شکل گرامی داشته شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح الله معین رییس شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز در نطق پیش از دستور هفتاد و هشتمین نشست علنی شورای اسلامی اظهار کرد: در طول تاریخ هیچ شخصیتی دیده نشده که جایگاه و سیره حضرت علی را در حکومت داری داشته باشد بنابراین بدون شک بهترین الگو برای مدیران ما سیره حضرت علی است.

وی در ادامه بیان داشت: استقبالی که مردم در شب‌های قدر از مراکز احیا داشتند نشان دهنده ارادتی ویژه و از عمق وجود به ائمه اطهار است، هرچند شهرداری به منظور ارائه با کیفیت‌ترین خدمات در جریان این شب‌ها برنامه ریزی‌هایی داشته، اما همچنان مکلف است به نیاز‌های مردم اصفهان پاسخی درخور دهد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم برگزاری هرچه باشکوه تره روز قدس در اصفهان، اظهار کرد: مردم اصفهان هرساله روز قدس را با راهپیمایی و حضوری پر شور در صحنه گرامی می‌دارند، حضور مردم اصفهان در این یوم الله پاسخی محکم به شرایط ویژه امسال و حضور بیگانگان در خلیج فارس خواهد بود؛ از طرفی این حضور به بیگانگان خواهد گفت که عظمت ملت ایران به مراتب بزرگتر از تهدیدات آن‌ها بوده و مردم ایران به هیچ بیگانه‌ای اجازه دخالت نخواهند داد.

فتح الله معین با تاکید بر ادامه این نکته که بهترین راهکار برای حل مسئله فلسطین راهکار جمهوری اسلامی است، افزود: جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی علیه ملل مظلوم جهان یکی از دلایل حمایت ایران اسلامی از ملت‌های مورد ظلم است؛ در مسئله فلسطین نیز راهکار جمهوری اسلامی تکیه به آرا مردم بوده که بهترین راهکار در بین راهکار‌های ارائه شده به منظور آزادی فلسطین می‌باشد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان گفت: همه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان فعالانه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده تا در کنار مردم انقلابی اصفهان این روز به بهترین شکل گرامی داشته شود.


انتهای پیام/م

 

لزوم برگزاری هرچه باشکوه تره روز قدس در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.