دردسر‌های یک لایی قدیمی/ توهینی که مسی به میلنر کرد چه بود؟

جیمز میلنر، هافبک لیورپول می‌گوید لیونل مسی در پایان نیمه اول دیدار رفت دو تیم در چمپیونزلیگ، در تونل ورزشگاه به او فحاشی کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان دیدار رفت دو تیم لیورپول و بارسلونا در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ، کمی پیش از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول، جیمز میلنر و لیونل مسی در نزدیکی خط طولی کنار زمین با هم برخورد کردند. مسی بر اثر این برخورد روی زمین افتاد و درحالیکه اندی رابرتسون توپ را به بیرون زده بود تا بازی متوقف شود، مسی چهار بار به دور خود غلتید و ابراز ناراحتی کرد.

دردسر‌های یک لایی قدیمی/ توهینی که مسی به میلنر کرد چه بود؟

مسی که از این صحنه بسیار ناراحت و عصبانی بود بعد از برخاستن به سراغ میلنر رفت و با او درگیر شد. حالا میلنر می‌گوید مسی آنقدر عصبانی بوده که حتی بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی تا تونل ورزشگاه او را همراهی کرده و با خشم و عصبانیت به او توهین کرده است.

میلنر که از قضا زبان اسپانیایی می‌داند و در خانه با فرزندانش به اسپانیایی صحبت می‌کند می‌گوید مسی به این زبان به او توهین کرده است. میلنر در گفتگو با دیلی‌میل گفت:" مسی عصبانی بود. همینطور که داشتیم از تونل عبور می‌کردیم حرف‌های زیادی به اسپانیایی به من زد".

میلنر در ادامه گفت:" مسی به من گفت بورو. این کلمه در اسپانیایی به معنی خر است، ولی تا جایی که می‌دانم در فوتبال اسپانیا به کسی می‌گویند که کارش لگد زدن بی دلیل به همه است. من به مسی گفتم حالت خوب است؟ ولی او گوشش بدهکار نبود. فکر نکنم متوجه شد که من اسپانیایی می‌فهمم".

ستاره لیورپول در ادامه اضافه کرد:" مسی گفت خطایی که روی من کردی به خاطر این است که چند سال پیش به تو لایی زدم. اینجا بود که دیگر ترکش کردم و به رختکن تیم‌مان رفتم. ببینید، من مسی را واقعا تحسین می‌کنم. او این حق را دارد که هر چه دلش می‌خواهد بگوید. وقتی مقابل او بازی می‌کنید امکان ندارد از مسی نترسید. بله او به من لایی زده و میلیون‌ها نفر آن صحنه را از تلویزیون دیده‌اند. من نه اولین کسی هستم که مسی به او لایی می‌زند و نه آخرین نفر خواهم بود".

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

 افشاگری میلنر از فحاشی مسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار