احداث پارک در بلادشاپور

رئیس شورای شهر دهدشت از احداث پارک در این مجموعه با حفظ هویت تاریخی،در راستای احیای این بافت تاریخی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،محمدحسین جمشیدی رئیس شورای شهر دهدشت در نشست خبری که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان برگزار شده بود، گفت: مجموعه مدیریت شهری در زیباسازی بافت تاریخی حساسیت داشته و هر جا لازم بود کمک کرده است.

رئیس شورای شهر دهدشت گفت: سال گذشته از مجموع هفت میلیارد تومان اعتبارات بازآفرینی شهری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای احداث پارک در بافت در نظر گرفته شد، اما به علت عدم همکاری مسؤول بافت این پروژه اجرا نشد.

جمشیدی افزود: با وجود برگزاری چهار جلسه با رئیس وقت پایگاه بافت تاریخی، اما همکاری لازم در اختصاص هزینه برای مشاور طرح صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه این پارک در راستای احیای بافت تاریخی پیشنهاد داده شده بود، گفت: آقای علیزاده رئیس پیشین پایگاه بافت زیر بار هزینه مورد نظر برای مشاور اختصاصی طرح نرفت.

جمشیدی گفت: بازه زمانی برای هزینه‌کرد اعتبار رو به اتمام بود که برای جلوگیری از هدررفت این اعتبار هفته گذشته مبلغ اعتباری در نظر گرفته شده برای احداث پارک به پروژه بازار روز تزریق شد.

رئیس شورای شهر دهدشت با بیان اینکه بازآفرینی شهری هر ساله اعتبارات ویژه‌ای دارد، افزود: در صورت همکاری و تفاهم با پایگاه بافت تاریخی در سال ۹۸ اعتبار برای احداث پارک در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/پ

احداث پارک در بلاد شاپور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.