قرارداد بازیکنان سوهان محمد سیما تمدید شد

تیم فوتسال سوهان محمد سیما برای حضور هر چه پر قدرت خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قرارداد بیشتر بازیکنان خود را امضا کرد.

سوهان محمد سیما در مسیر فتح لیگبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در چند ماه اخیر در بخش مدیریت درگیر برخی از مشکلات بر سر مالکیت این باشگاه بین قلی زاده و امیری شده بود. اما در پایان هر دو نفر به یک جمع بندی کامل دست پیدا کردند و قلی زاده با پرداخت کردن کامل بودجه به امیری، توانست مالکیت باشگاه سوهان محمد سیما قم را به نام خود به ثبت برساند.

قلی زاده پس از آن که مالکیت و مدیرعاملی باشگاه را به طور کامل در دست گرفت در اولین اقدام خود اعضای هیئت مدیره این تیم را به سرعت انتخاب کرد تا از قافله مسابقات لیگ برتر عقب نماند.

پس ار انتخاب اعضای هیئت مدیره، رسول قلی زاده تصمیم گرفت که کریم بهرامی (رئیس هیئت فوتبال استان قم) را به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب کند. اما بهرامی این پست را قبول نکرد یکی از دلایلی که بهرامی مجبور شد این پست را قبول نکند حواشی زیادی بود که برای او به وجود آمده بود و او تصمیم گرفت که از بین اعضای هیئت مدیره باشگاه محمد سیما کنار برود و در همان هیئت فوتبال قم به کارش ادامه دهد.

در نهایت قلی زاده تصمیم گرفت که محمد زمردی عظیم را به عنوان رئیس هیئت مدیره این باشگاه انتخاب کند.

رسول قلی زاده مالک و مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما قم پس از این که اعضای هیدت مدیره و رئیس هیئت مدیره را انتخاب کرد، تصمیم گرفت که در اولین اقدام خود برای حضور در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر سرمربی تیم خود را تغییر دهد.

صبوری جای خودش را در تیم به غیاثی داد

او مهدی غیاثی را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کرد و او را جانشین حسن صبوری سرمربی فصل گذشته این تیم کرد. قرار است که در کنار مهدی غیاثی، برادرش وحید غیاثی به عنوان کمک مربی او را در مسابقات لیگ برتر همراهی و کمک کند. همچنین قلی زاده در انتخاب بعدی خود در کادر فنی، محسن حسن زاده سرمربی فصل گذشته تیم فرش آرا مشهد را به عنوان مدیر فنی این تیم انتخاب کرد.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم قرارداد چند بازیکن تیم خود را امضا کرد این تیم سعی دارد که در فصل جدید، مسابقات را با قدرت آغاز کند و چشم به قهرمانی در مسابقات لیگ برتر دوخته است.

بازیکنانی که سوهان محمد سیما قم جذب کرده است:

تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در اولین اقدام خود قرارداد ناصر اطمینان بازیکن ارزشمند خود را تمدید کرد و به دنبال او هاشم فرج زاده، بازیکن با تجربه این تیم هم قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کرد و قرار است که در فصل بعد هم در تیم سوهان محمد سیما بازی کند.

بعد از ناصر اطمینان و هاشم فرج زاده نوبت به محمد دهقان دروازه بان این تیم رسید تا او هم قرارداد خود را برای یک فصل دیگر به ثبت برساند. او قرار است که دوباره در فصل بعد هم از دروازه تیم سوهان محمد سیما حراست کند.

از دیگر بازیکنانی که قراردادشان را با محمد سیما به ثبت رسانده اند می‌توان از مهدی فتحی، سید حسین رضوی، محمد کوهستانی، سید مصطفی موسوی، سعید قلندری و علی فیاضی (بازیکن تیم ملی افغانستان) نام برد که قرار است در رقابت‌های لیگ برتر فصل بعد در این تیم بازی کنند.


بیشتر بخوانید

فوتسالیست های قمی پولدار می‌شوند

قلی زاده: لیگ فوتسال در کشور ما لیگ پولدارهاست/ قطعا وضعیت تیم ما از فصل گذشته بدتر نخواهد بود

غیاثی: برگزاری پلی آف به جذابیت لیگ فوتسال کمک می‌کند/ مسئولان استان قم حمایت خود را بیشتر کنند


انتهای پیام/

بازیکنان سوهان محمد سیما قم قرارداد‌های خود را امضا کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار