غیاثی: برگزاری پلی آف به جذابیت لیگ فوتسال کمک می‌کند/ مسئولان استان قم حمایت خود را بیشتر کنند

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم گفت: با برنامه ریزی‌هایی که انجام داده ایم هدف تیم ما حضور در پلی آف است.

غیاثی: برگزاری پلی آف به جذابیت لیگ کمک می‌کند/ مسئولان استان قم حمایت خود را بیشتر کنندمهدی غیاثی سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این تیم قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر گفت: ما از روز جمعه تمرینات تیم را آغاز کرده ایم و امسال هم قصد داریم که به مانند فصل گذشته جواز حضور در پلی آف را به دست بیاوریم.

وی گفت: در پلی آف ما تیم‌هایی خوبی را شاهد هستیم مثل ملی حفاری، فرش آرا و باید با این تیم‌ها مسابقه دهیم.

سرمربی تیم محمد سیما درباره شرایط مسابقات لیگ برتر گفت: لیگ برتر در فصل گذشته خیلی ضعیف بود و به جزء دو تیم اول جدول باقی تیم‌ها برای مقام‌های دیگر جدول مبارزه می‌کردند و همچنین برخی دیگر از بازیکنان تیم‌ها در خارج از کشور بازی می‌کردند و این باعث شده بود که لیگ از کیفیت پایینی برخوردار باشد.

وی ادامه داد: امسال با پلی آف کردن مسابقات باعث شده است که لیگ جذابیت و کیفیت خود را به دست آورد و تیم‌های دیگری، چون تیم ما و فرش آرا و ملی حفاری برای مقام‌های بالاتر در تلاش باشند.

سرمربی تیم سوهان محمد سیما درباره دو تیم بالای جدول یعنی مس سونگون و گیتی پسند گفت: درست است که این دو تیم برای قهرمانی مبارزه می‌کنند و همیشه در پلی آف حضور دارند و ما باید با این تیم‌ها مسابقه دهیم، اما ما نیز امیدوار هستیم و تلاش خود را نیز می‌کنیم تا به مانند فصل گذشته یک رتبه بسیار خوبی را در جدول کسب کنیم.

غیاثی درباره شرایط مدیریت این تیم گفت: رسول قلی زاده تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا ما بتوانیم یک تیم خوبی را راهی مسابقات لیگ برتر کنیم. یک مقدار از سال گذشته به برخی از بازیکنان بدهی داریم که باشگاه در تلاش است تا این مشکل را رفع کند و قلی زاده به تنهایی قادر به رفع این مشکلات نیست و ما امیدواریم که مسئولان شهر قم نیز حمایت خود را از این تیم بیشتر کنند. زیرا این تیم تنها نماینده استان قم در لیگ برتر است و از تماشاگران بسیار زیادی برخوردار است و بیشتر بازیکنان این تیم از خود استان قم هستند.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما در مورد این که آیا با بازیکن خارجی مذاکره کرده اید گفت: خیر شرایط مالی باشگاه این اجازه را به ما نمی‌دهد اگر شرایط اقتصادی باشگاه مناسب بود برخی از بازیکنان خود را که از تیم ما جدا شده اند را دوباره به این تیم باز می‌گرداندیم.

وی ادامه داد: شاید در نیم فصل بتوانیم چند بازیکن را به تیم اضافه کنیم و در پلی آف هم نیز شاید بتوانیم با بازیکنان جدیدتری پا به مسابقات بگذاریم.

غیاثی در پایان صحبت هایش درباره اردوی آمادگی تیم گفت: در حال برنامه ریزی برای برپایی یک اردوی داخلی هستیم و امیدواریم که بتوانیم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر چند بازی تدارکاتی را انجام دهیم تا با قدرت پا به مسابقات لیگ بگذاریم.


بیشتر بخوانید:

تیم فرش آرا مشهد قرارداد بازیکنانش را تمدید کرد

قلی زاده: لیگ فوتسال در کشور ما لیگ پولدارهاست/ قطعا وضعیت تیم ما از فصل گذشته بدتر نخواهد بود

وضعیت مقاومت قرچک در فصل بعد مشخص شد


انتهای پیام/

صحبت‌های سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار