سید مصطفی صادقی در نبرد با تروریست‌های تکفیری در استان حماه سوریه مصادف با یازدهم ماه مبارک رمضان به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  به خاطر عکس تکان دهنده و تأثیر گذارش موقع اعزام به سوریه مشهور شد؛ عکسی که در آن، دو دختر خردسالش پاهایش را گرفته بودند تا نرود؛ شهید مدافع حرم سید مصطفی صادقی، در وصف دل بریدن خود از دو فرزند دلبندش، یک بیت شعر سروده بود که با دستخط خودش باقی است:

قدر دل‌کندن از دو فرزند !

نرخ رفتن به سوریه چند است؟
قدر دل کندن از دو فرزند است


بیشتربخوانید: فیلمی دردناک از خداحافظی آخر شهید مدافع حرم با فرزندان خود


سید مصطفی در تاریخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۵ به منطقه مقاومت سوریه اعزام و در تاریخ ۱۶/۰۳/۱۳۹۶ مصادف با یازدهم ماه مبارک رمضان در وقت افطار در حماء به دست تکفیری‌های جنایتکار به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر شهید هنوز برنگشته است و خانواده اش همچنان چشم انتظار هستند.

در بخش‌هایی از وصیت نامه شهید آمده است: «من چیزی ندارم سفارش کنم غیر از اینکه پیروی و اطاعت از امام خامنه‌ای روحی له الفدا را فراموش نکنید و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید و منتظر ظهور امام زمان روحی له الفدا عزیز باشید و البته هیئت و عزاداری امام حسین را ترک نکنید. اگر هر هفته در هیئت‌های حسینی با فرزندان حضور داشته باشید سلامت روحی فرزندان تان تضمین شده است... این وصیت من است که فرزندان در هیئت اباعبدالله پرورش یابند تا از هر گزندی مصون باشند... شوق ولایت مرا به کربلا کشاند. در اطاعت از ولی امرمان امام خامنه‌ای روحی له الفدا از هیچ کوششی دریغ نکنید.»

منبع: روزنامه کیهان

انتهای پیام/

شهید مدافع حرمی که از دو فرزندش دل کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار