حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی روز قدس +عکس

تصویری از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر معظم انقلاب در جمع راهپیمایان روز قدس مشاهده می‌کنید.

حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی روز قدس +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز دهم خردادماه سال ۱۳۹۸ مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است؛ روزی که همه مسلمانان جهان یک صدا خواهان آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم آن از ظلم و ستم اشغالگران هستند و نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند، به راهپیمایی می‌پردازند و صدای نفرت خود را به گوش رژیم صهیونیستی می‌رسانند.

امسال در جریان راهپیمایی روز قدس، چهره‌های مختلفی حضور داشتند؛ در ادامه تصویری از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر معظم انقلاب در جمع راهپیمایان روز قدس مشاهده می‌کنید.

حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی روز قدس +عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: روز قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۰۳:۰۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
ماشاءالله لاحول ولا قوه الابالله. مسلم است چنین فرزندی ازچنین پدری
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۳۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : شکوه و عظمت حضورتان در روز جهانی قدس شریف و مظلوم باعث مباهات و افتخار آزاد اندیشان آزاده سر تا سر جهان و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص شد و درود و سلام و عرض ادب و احترام به حمت و غیرت و مرام و معرفت انسانی اسلامی قرآنی ایرانی عقلانی و ولایی صاحب الزمانی همه شما امت غیور و رشید دم همتون گرم خداقوت برادران و خواهران دینی و ایمانی قربون قدمها و زبانهای روزه دار طیب و طاهر پاک شما امت سرافراز و قهرمان و پهلوانان و دلاور مردان و زنان و نوجوانان و کودکان امت مستضعفین و متحد و یکپارچه حزب الله جمهوری اسلامی ایران عزیر و قدرتمند و مقتدر و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص باشکوه و با عظمت و خردمندان فهیم و عدالت گستر که در خرداد ماه گرم و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان کریم به ندای رهبر پیر فرزانه خردمند با بصیرتتان لبک گفتید و پشت دشمنان امت اسلامی قرآنی را خم و شکستید و پوزه و شاخ دیو استکبار و استعمار ابرقدرتهای ظالم و ستمگر و فراعنه برده دار نژادپرستان فاسد و فاسق شرق و غرب عالم را به خاک مذلت و رسوایی و شکستهای پی در پی کشاندید . انشاءالله و به زودی زود شاهد سقوط و سرنگونی استکبار و استعمار جهانی شیطان بزرگ آمریکای غاصب باجگیر شکنجه گر تروریست پرور و شیطان متوسط آل سعود سقوطی خائن جنایتکار و شیطان کوچک صهیونیستهای اشغالگر تروریست کودک کشان مظلوم کش فاسد فاسق دزد اموال مسلمین و خروجشان از سر تا سر تمدن اتحادیه بزرگ و عظیم و باشکوه و مقتدر و قدرتمند و پیشرفته جهان اسلام ناب محمدی ص خواهیم بود .والسلام و صلوات التماس دعا . اللهم عجل لولیک الفرج والعافیت والنصر . لبیک یا رسول الله ص .
آخرین اخبار